Que significa per nosaltres formar part d’una una coral?

Cantar en una coral penso que té molts beneficis pel cantaire, produeix una combinació de sentiments i de sensacions totes enriquidores, afavoreix l’amistat, es reforcen les actituds i aptituds basades en la cordialitat i la tolerància, ambdues virtuts necessàries per gaudir i transmetre la bona música.

Tècnicament, amb la directora, practiquem la vocalització i fem exercicis de respiració, pràctiques molt importants no només per cantar, sinó també per controlar i modular la intensitat de la veu en el dia a dia de cadascun de nosaltres.

Com ens trobem als espais de l’Escola Pia?

Poder fer els assaigs i concerts als espais de l’Escola Pia és un plaer, des de sempre l’escola ha fomentat la música, i per aquest motiu tots els cantaires de la Coral Lavínia estem compromesos a donar suport a aquest objectiu cultural que tant ens agrada.

La renovació de l'Espai Calassanç ha estat un encert ja que és àmplia, ben il·luminada i amb bona acústica per cantar.

Salvador Delgar
President de la Coral Lavínia