La nostra Escola participa al MATÍ DE RECERCA.

Aquesta activitat forma part de La Nit Europea de la Recerca i és un esdeveniment públic dedicat a la divulgació de la ciència que té lloc cada any en 300 ciutats de 30 països d'Europa, normalment l'últim divendres del mes de setembre. Pretén acostar els investigadors i investigadores al públic de totes les edats i donar a conèixer la recerca i la innovació que fan de manera amena i participativa i consisteix en que investigadors/es fan xerrades a escolars explicant la seva recerca. Aquest any se celebra del 20 al 23 de setembre.

A la nostra escola rebrem cinc persones que es dediquen a la recerca:

• Silvia Chafino y Beatriz Pino que farà la xerrada "Metamorfosis i Drosophila melanogaster" a 1r d'ESO.
  • Mercè Ratera que farà la xerrada "Zero pollution" a alumnat de 2n d'ESO.
  • Carmen Muñoz-Almagro que farà la xerrada "El microbioma Humano. Nuestros fascinantes pequeños amigos" a 3r d'ESO.
  • Verónica Rodilla que farà la xerrada "Càncer i recerca, una parella impressionant" a 1r i 2n de Batxillerat.