En aquesta edició de la Pia&GO 1.776 inscrits i una recaptació rècord de 41.094 €!!

Aquest import inclou els 15.000 € del repte ARAMARK, aconseguit en sumar més de 10.000 quilòmetres entre totes les persones participants.

Aquest marcador encara no és definitiu a l'espera de fer el tancament final de la trobada a Olot, en la que presencialment hi han participat gairebé 900 persones d'escoles i entitats de la nostra Institució

Olot ha acollit enguany la PIA&GO però també es podia participar des de qualsevol altre lloc. Ens han arribat fotografies de persones que hi han participat des de molts llocs. Des del mar fins a les muntanyes de dins i de fora de Catalunya.

Des de Caldes, des de Cubelles, des de Berlín, des de Sant Llorenç, des de Barcelona, des de... No acabaríem mai!

Tot això no hauria estat possible sense la feina i la col·laboració de moltes persones que han posat el seu esforç i la seva il·lusió en aquesta nova edició de la Pia&Go: inscrits, donants, voluntaris d'Olot, alumnes dels Cicles Formatius d'Olot, Mataró i Sarrià, l’Ajuntament d'Olot, els patrocinadors i l'equip organitzador.

Us esperem a tots i totes a la Pia&Go 2022!!!