Portes Obertes de les activitats Extraescolars 2024-25 i Jornada Esportiva
El final de curs s'apropa i, per la vostra organització familiar, us fem arribar els horaris i dies de les portes obertes de cadascuna de les activitats extraescolars, culturals i esportives de no competició, on farem el tancament del curs amb la vostra presència.
Després de cada sessió oberta, tindrà lloc el lliurament de records de l'activitat corresponent. Hi haurà berenar o esmorzar per a tothom en finalitzar l'activitat.

JORNADA ESPORTIVA 2025
De cara a que us pugueu organitzar el 3r trimestre, les activitats esportives de futbol i bàsquet acaben amb les tradicionals jornades esportives i amb la celebració d'alguns amistosos per acomiadar el curs.
A punt d'encetar el 3r trimestre, sobretot destaquem l'evolució mostrada per part de tots els equips i que hem pogut anar veient en la disputa dels partits de cada setmana. Tots els equips segueixen treballant per assolir els objectius marcats i sobretot una gran feina dels entrenadors/es per inculcar valors importantíssims en els esports d'equip. Parlem de companyerisme, esforç i respecte, trets indispensables en el creixement esportiu de l'alumnat.
Al final de maig i fins mitjans de juny (30 i 31 maig, 6 i 13 de juny) celebrarem la Jornada Esportiva amb tots els equips des de 1r primària fins a Secundària. Ho farem amb el tradicional format de partit amistós amb una altra escola i la següent entrega de records del curs per finalitzar amb un berenar.
Volem agrair a l'alumnat, famílies i comissió de l'AFA per la confiança depositada en nosaltres i com no de tots els entrenadors/es que sense ells no arribaríem a bon port.
Felicitem a tots els equips i participants!.
Moltes gràcies i Ben Jugat!
