ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2022-23

Les inscripcions són de l'1 al 30 de juny

Omplir, signar i deixar a porteria

Ens plau informar-vos que ja teniu disponible la proposta d’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2022-23 per el proper curs. Teniu la informació, horari i preu de cada activitat.

Hem publicat la informació actualitzada a dia d’avui perquè pugueu organitzar-vos el curs vinent i encara afegirem algunes activitats més de les que ens queda alguna informació pendent d’enllestir. En aquestes surt PROVISIONAL. La inscripció serà via on-line de l'1 al 30 de juny. La  2a setmana de juliol farem públiques les activitats confirmades, les pendents d’inscripció i les anul·lades. Volem agrair la confiança a totes les famílies que feu activitats extraescolars a l’Escola i seguirem aplicant les millores que detectem i les que ens feu arribar als responsables.

Podeu demanar més informació i dirigir-vos a:
Laura Dávila, Ramon Vergés i Eduard Blasco

Laura Dávila: laura.davila@balmes.epiaedu.cat

Ramon Vergés : ramon.verges@balmes.epiaedu.cat

Eduard Blasco: eduard.blasco@balmes.epiaedu.cat

CONCILIACIÓ VIDA LABORAL-FAMILIAR

Recordem que per facilitar la vida laboral i familiar, l’Escola ofereix sense cap cost:

• Acolliment matinal de 7:45 a 8:50 - Infantil, Primària, 1r i 2n d’ESO
  • Ludoteca tardes de 16:45 a 18:00 - P3 a 2n de Primària.
  • Aula Oberta tardes de 17:00 a 18:00 - 3r, 4t, 5è i 6è de Primària.
  • Mediateca de 17:00 a 18:30 - ESO i Batxillerat.