Ahir va tenir lloc a la nostra escola la xerrada/formació de Prevenció de l'abús sexual a infants i joves per les famílies de 2n, 4t, 6è de Primària i 2n d'ESO, a càrrec de la Vicky Bernadet de la Fundació Vicky Bernadet.

La xerrada la va realitzar la fundació Vicky Bernadet, amb qui estem desenvolupant un projecte de formació que ja ha fet tot el personal de l'escola i ara arriba a les famílies i l'alumnat.
Aquesta xerrada / formació també la rebran les vostres filles i fills durant el mes d'octubre.

La Fundació Vicky Bernadet treballa des de 1997 en l’atenció integral, prevenció, formació i sensibilització dels abusos sexuals infantils. Tant a l’escola com a la família hem de crear espais de diàleg i de confiança on els infants i adolescents puguin expressar-se i conèixer els seus drets. Per això, totes les activitats que realitzen tenen aquesta funció preventiva.