La setmana passada el teatre va tornar a tenir la presència del públic, després de mesos sense poder gaudir de la presència de famílies a la platea.

Les actrius de Primària Escènica van brillar amb els musicals i hem volgut compartir amb vosaltres el testimoni de la Laia (alumna de 2n de Primària Escènica), de la seva mare Anna i de la Mariona (professora d'escenografia) i l'Albert (coordinador de Primària Escènica).

Dilluns passat, després de molt de temps, les famílies vam poder tornar a entrar a l’escola!
Vaig pujar al teatre nerviosa i amb moltes ganes de veure i viure en directe, i no a través de cap pantalla, l’obra que els nostres fills i filles portaven tant temps preparant.
Un cop vaig seure a la cadira vaig prendre consciència que feia un any i mig que no sentia l’emoció d’entrar a l’escola i gaudir de la feina i l’esforç de la meva filla, els seus companys i tot l’equip docent.
Quan es va obrir el teló la Laia estava molt contenta, ens buscava entre el públic amb molta emoció fent gestos d’haver-nos trobat entre tots els pares i mares.
L’obra va ser fantàstica, el decorat molt bonic, la roba molt encertada, però el més important va ser la implicació, l’alegria i la il·lusió que desprenien els petits i petites representant l’obra de teatre davant nostre.
Després de cada acte el públic va embogir aplaudint i felicitant als nens i nenes, aquell aplaudiment massiu em va fer posar la pell de gallina i va omplir el teatre d’emoció.
Tant de bo poguéssim seguir venint a l’escola a veure les properes obres i gaudir de l’alegria que viuen els nostres fills i filles durant aquesta estona.
Moltíssimes felicitats per la feina ben feta, sou un gran equip!

COORDINADOR DEL PROJECTE ESCÈNIC

L'ALBERT ens parla desde dins:

La raó de ser del teatre és representar una obra davant d’un públic. I els infants, el que més desitgen quan actuen és que els seus pares i mares estiguin a la platea. L’última vegada que vam tenir les famílies presenciant les obres de teatre de Primària Escènica va ser el juny del 2019. És a dir, gairebé 2 anys i mig després la sala d’actes de l’escola ha tornat a vibrar amb la màgia d’una estrena: nervis, emoció, llums, música, rialles, aplaudiments… Han estat uns dies especials, on famílies i alumnes han tornat a gaudir de l’art en viu, a experimentar el que significa pujar a un escenari i mostrar la feina realitzada. Esperem que tothom n’hagi gaudit i que grans i petits esperin amb ganes i il.lusió les properes obres que prepararem aquest curs. Visca el teatre!

RESPONSABLE ESCÈNICA DEL PROJECTE:

LA MARIONA ens explica l'intensitat de tot plegat:

Tot i que les setmanes intenses que hem viscut amb aquesta arrencada, ha sigut una entrada a l'escola molt bonica. L'emoció viscuda pels infants es trasllada a nosaltres. I amb tot això viscut, ara se'ns planteja com un segon inici, encarant el que queda de curs amb molta il·lusió i tota l'energia que transmeten els nens i nenes