El passat dijous lliurar els diplomes a l'alumnat de Secundària que ha participat a les proves Cangur de Matemàtiques.

Aquesta prova és una iniciativa destinada a estudiants d’EP, ESO i Batxillerat, que s'organitza en més de 30 països, amb l'objectiu d'acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès a través de la resolució de problemes, així com donar un espai per aquells alumnes que tenen facilitat, interès i motivació per la matèria. A Catalunya aquesta competició matemàtica l’organitza la Societat Catalana de Matemàtiques, filial de l'Institut d'Estudis Catalans.

Felicitem els nostres alumnes pels seus resultats i volem destacar les puntuacions dels participants de 1r d'ESO i, en especial, a en Miquel Mer Palacios que ha quedat en 7a posició dels 1286 concursants de la seva categoria.