L'apadrinament de lectura és un acompanyament que l'alumnat de 3r d'ESO fa amb l'alumnat de 1r de Primària per generar un entorn agradable al voltant de la lectura.

L'objectiu és crear un vincle entre l'alumnat, per tal que els petits i petites agafin el gust per la lectura, es motivin i tinguin ganes de llegir.

L'alumnat de 3r d'ESO acompanya en una estona de lectura durant mitja hora setmanal i s'adapten als diferents nivells de lectura de cada infant.

És una estona de calma i tranquil·litat a les aules, on des del primer moment hem vist la bona sintonia que hi ha entre l'alumnat petit i gran.

Dona gust veure la interacció entre ells i elles i l'ambient que es genera!

L' Alexandra i la Raquel de 3r d'ESO ens expliquen que suposa per a elles aquest moment:

És molt bonic ajudar a algú a llegir i explicar-lis significat de paraules que no coneixen.

Ens agrada molt aquest moment amb nens i nenes petites i ells es posen super contents quan venim, és un moment molt maco.

Al principi tenen una mica de vergonya pero poc a poc anem creant el vincle i ho viuen amb molta il·lusió.