Què implica tenir un menjar ecològic?

Per l'empresa Aramark és una aposta pels productes de qualitat, naturals, frescos i sostenibles. Recolzats per una xarxa de proveïdors locals que ens abasteixen per oferir-nos productes de proximitat, ja que tenen un impacte directe en la salud, el benestar i el desenvolupament dels nostres alumnes, així com una petjada mediambiental.

També promou productes estacionals per demostrar els beneficis de menjar fruites i vegetals de temporada i recolzar l'agricultura ecològica.

Què suposa per a les famílies?

"Ens tranquil·litza l'aposta que fa l'escola cap els menús més saludables i preocupats pels productes frescos i de proximitat. Potser pels alumnes, la primera impressió que tenen és la d'un menú menys atractiu però pensem que acaben aprenent que segueixen una dieta més saludable i equilibrada."

Per què l'Escola ofereix un menjar de proximitat i més ecològic?

D'aquesta manera consumim un producte molt més fresc i que conserva millor les seves propietats originals, atesa la curta distància en què es mouen els aliments.

També reduirem la contaminació produïda pel transport, en escurçar la distància entre el punt de producció i el consum.

Contribuïm a l'equilibri nutricional perquè implica la revisió dels menús, amb l’objectiu d’incorporar un nivell òptim de llegums, verdures i fruites i eliminar excés de fregits, proteïna animal beneficiant així la salut dels alumnes.