Aquest dijous 27 i divendres 28 d'octubre hem realitzat la formació de delegats i delegades durant tot el matí.  Aquest és l'11è curs que l'Escola Pia de Catalunya realitza la formació per totes les persones que són delegades per primera vegada.

Aquesta formació va dirigida als delegats i delegades de classe que inicien la seva tasca, des de 4t de Primària fins a Batxillerat i PFI. Està dissenyada per l'alumnat que ha estat elegit com a representant de la seva classe amb la voluntat de sensibilitzar-los de la importància de la seva tasca, apoderar-los i oferir-los recursos perquè puguin oferir el millor d’ells mateixos des d’una actitud de servei i compromís envers els seus companys/es.

Els objectius d'aquesta formació són els següents: - Prendre consciència de la importància que té la participació de l'alumnat per la vida de l'Escola.

• Conèixer les funcions del delegat/da i les diverses possibilitats de participació de l'alumnat a l'Escola.
  • Aplicar tècniques bàsiques de conducció de grups i assemblees.
  • Saber escriure un ordre del dia i redactar una acta de reunió.
  • Aplicar tècniques bàsiques de mediació i resolució de conflictes.
  • Avaluar la pròpia capacitat d’implicació per la millora de l'entorn que l'envolta

Esperem que els delegats i delegades puguin exercir la seva funció el millor possible!