[vc_row][vc_column][vc_column_text]Un any més, aquest Sant Jordi participarem a Recicla Culturainiciativa de la Fundació Servei Solidari que promou donar llibres per tal que altres persones els puguin adquirir a un preu simbòlic el dia de Sant Jordi amb l’objectiu de finançar els cursos d’alfabetització i llengua que imparteix l’entitat des de fa 10 anys a prop de 2.000 persones cada any.

Molts ja coneixeu el funcionament de la campanya, però aprofitem per recordar-vos que per tal que sigui un èxit cal que ens doneu aquells llibres que teniu a casa, però que es troben en bon estat. Nosaltres els revisarem i classificarem i la diada de Sant Jordi els trobareu tots a la venda a un preu simbòlic.

Recordeu tenir en compte que:

Els llibres han d’estar en bon estat.

No podeu portar volums d’enciclopèdies ni llibres de text.

Podeu portar llibres infantils, novel·les juvenils, d’adults, clàssics, còmics, etc.

La recollida la farem entre el dilluns 25 de març i el 10 d'abril

Us engresquem a participar en aquesta iniciativa social i diferent que aportarà un valor afegit al vostre Sant Jordi i amb la qual transformareu la vida de moltes persones!

El dia de Sant Jordi, 23 d'abril, esteu també convidats a col·laborar en l’activitat amb la compra d’un d’aquests llibres.

Agraïm per endavant la vostra col·laboració![/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][cmo_single_image image="28122"][/vc_column][vc_column width="1/2"][cmo_single_image image="28121"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]Us deixem el testimoni d'aquest any, el Julio, que a part de ser alumne de Servei Solidari, també va ser alumne d'una de les nostres escoles del Senegal.[/vc_column_text][vc_empty_space height="16px"][vc_video link="https://www.youtube.com/watch?v=VNoZMPv3VxI&list=PLP20QfERKbO8DObgc6T9nEpyut50PgGWy" el_width="50" align="center"][/vc_column][/vc_row]