L'espai extraescolar, l'espai de lleure genera desigualtat d'oportunitats perquè no tothom es pot permetre de gaudir-ne. L'escola reglada i obligatòria és per a tothom, però, en canvi, no totes les famílies poden pagar activitats extraescolars o casals, per exemple. Per donar resposta a aquesta situació que genera desigualtat, a l'Escola Pia hem creat La Rotllana, un espai d'acollida promogut per la Fundació Servei Solidari conjuntament amb algunes de les nostres escoles. Un treball transversal i unes sinergies necessàries dins de la nostra institució per créixer seguint donant resposta a la missió.

A La Rotllana s'acompanya a infants i joves en risc d'exclusió de tot el territori, tant si venen a una escola nostra com si no. Una oportunitat de créixer fent créixer perquè totes les persones que participen del projecte aprenen.

Gràcies a totes les persones que ho feu possible!