JOCS FLORALS

SANT JORDI A L'ESCOLA PIA BALMES

Els infants i joves de Rotllana Balmes creen punts de llibre expressant les seves emocions!
Acció Social | Rotllana Balmes

Els infants i joves de Rotllana Balmes, amb motiu de la Diada de Sant Jordi, han fet uns punts de llibre per tots els i les usuàries del Projecte RADARS. Aquest, és un projecte comunitari impulsat per Serveis Socials de l’Ajuntament de Barcelona per pal·liar els efectes de la soledat no volguda i prevenir situacions de risc […]

LECTURES RECOMANADES: QUIN LLIBRE TRIO AQUEST SANT JORDI?

El Goig de Llegir amb la col·laboració de les mediatecàries d'Escola Pia ha fet un recull de més de 40  lectures recomanades per facilitar-vos la tria. Trobareu enllaç a la ressenya en cada títol.

Us desitgem una bona diada de Sant Jordi envoltats de bones lectures!

RECICLA CULTURA 2022

Recicla Cultura és un conjunt d’accions solidàries al voltant del llibre i la diada de Sant Jordi a favor dels projectes d’acollida sociolingüística.

Aquest any, recuperem la tradicional parada de llibres. És per això que, des del dimarts 29 de març i fins dimecres 6 d'abril, recollirem llibres a la porteria de l'escola.

Recordeu que els llibres han d'estar en bon estat, i que cada alumne/a porti llibres de la seva edat, per tal que així hi hagi llibres per totes les edats.

ORGULLOSOS DEL NOSTRE ALUMNI

Un recull de llibres escrits per Alumnis de l'Escola Pia que us pot interessar per Sant Jordi!

CONCURS DE SANT JORDI DE L'AFA

L’AFA de l’Escola Pia Balmes organitza el tercer concurs per Sant Jordi.

El concurs constarà de les següents categories:

• Cicle Infantil (P3, P4 i P5)
  • Cicle Inicial (1r i 2n primària)
  • Cicle Mitjà (3r i 4t primària)
  • Cicle Superior (5è i 6è primària)
  • ESO
  • Batxillerat

Cada participant haurà d'entregar un dibuix relacionat amb la temàtica de Sant Jordi, en el cas de Cicle Infantil, Inicial i Mitjà, i un poema en el cas de Cicle Superior, ESO i Batxillerat.

Els dibuixos o poemes hauran d'enviar-se amb una fotografia abans del 22 d'abril a les 21h al mail de l'AFA balmes.afa@balmes.epiaedu.cat  amb el nom de l'autor/a i categoria (infantil, inicial, mitjà o superior).

Hi haurà un/a finalista per categoria amb un premi que consistirà en un val per comprar llibres a la Llibreria Casa Anita (Carrer de Vic, 14, 08006-Barcelona).

Publicarem els guanyadors/es el dia de Sant Jordi 23 d'abril.