[vc_row][vc_column width="1/2"][cmo_section_header heading="A l'etapa d'educació Infantil i Primària" heading_tag="h3" separator_style="separator-weightlifting"][cmo_icon_list icon_type="fa" icon_fa="fa fa-check-circle"]Hem registrat a Educamos les entrevistes amb famílies per millorar el seguiment d'acords.
Hem introduït un informe trimestral amb l'avaluació de Primària Musical.
Hem activat un nou canal de comunicació: la bústia del menor, on qualsevol persona de la nostra comunitat educativa pot notificar situacions que pateixen els nostres alumnes, que puguin afectar la seva seguretat o el seu benestar.
[/cmo_icon_list][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width="1/2"][cmo_single_image image="14170"][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][cmo_section_header heading="A l'etapa de Secundària hem realitzat les següents accions:" heading_tag="h3" separator_style="separator-weightlifting"][cmo_icon_list icon_type="fa" icon_fa="fa fa-check-square"]Hem insistit sobretot a dur a terme un bon acompanyament personal i acadèmic individualitzat, i una bona orientació, a través d'entrevistes del tutor tant amb els seus alumnes com amb les famílies. Amb els alumnes hem fet com a mínim, una cada trimestre i, amb les famílies, una al llarg del curs. Aquestes entrevistes s'han registrat a la plataforma Educamos, per tal que els tutors dels cursos posteriors puguin disposar d'aquesta informació.
Hem donat a totes les famílies i a tots els alumnes les claus d'accés a la plataforma Educamos, per tal que puguin fer el seguiment de la trajectòria acadèmica i de les incidències que es produeixen.
Hem renovat també el format de les reunions d'inici de curs, i hem facilitat el correu electrònic dels tutors a les famílies, per tal que la comunicació pugui ser ràpida quan la família ho necessiti.
Hem activat un nou canal de comunicació: La bústia del menor, on qualsevol persona de la nostra comunitat educativa pot notificar situacions que pateixen els nostres alumnes, que puguin afectar la seva seguretat o el seu benestar
S'han mantingut hàbits que ja tenim molt consolidats, com l'acolliment tutorial del matí i de la tarda, o la col·laboració del departament d'orientació amb els tutors.[/cmo_icon_list][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_empty_space height="150px"][cmo_single_image image="14169"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][vc_empty_space height="16px"][cmo_section_header heading="Des del departament d'Orientació i Diversitat:" heading_tag="h3" separator_style="separator-weightlifting"][cmo_icon_list icon_type="fa" icon_fa="fa fa-check-circle-o"]Hem augmentat el nombre d’hores d’atenció directa a l’alumnat amb diferents educadors i vetlladors a totes les etapes de l’Escola.
Hem ofert una franja horària d’atenció diària per a l’alumnat nouvingut d’Educació Primària.
Hem augmentat el nombre d’hores d’atenció de fisioteràpia i de logopèdia a l’Educació Infantil i Primària.
Hem millorat l’accessibilitat al pati gran de l’Escola amb la supressió de barreres arquitectòniques.
Hem treballat amb nous serveis externs proveïdors de recursos per a l’alumnat amb necessitats educatives especials: ECOM, SEEM, CEPSIR.