[vc_row][vc_column][cmo_image_carousel items="2" images="17118,17119,17120,17114,17115,17116,17123,17124,17125,17117,17121,17122"][vc_column_text]

Els nens i nenes de la classe de les Tortugues Marines tenim moltes ganes de descobrir més sobre aquests animals, així que vam decidir escriure una carta al CRAM (Centre de Recuperació d'Animals Marins) per tenir més informació. Entre tots vam pensar què volíem escriure i quines preguntes volíem fer. Després d'escriure la carta, ens vam adonar que l'havíem d'enviar i per això necessitàvem un sobre i un segell. Però qui enviaria la carta i a on? Vam connectar-nos a internet i vam buscar a la pàgina web del CRAM a veure si trobàvem la seva adreça. Vam aconseguir-ho! Però ens va sorgir una altra pregunta: quanta estona estaria el carter al cotxe des de l'Escola Pia Balmes fins a arribar al CRAM? Per fi, vam trobar la solució i vam poder escriure l'adreça i esbrinar que el Centre està a mitja horeta de l'escola, el que vol dir que el carter trigaria en arribar al centre la mateixa estona que nosaltres juguem al pati. Per últim, vam decidir entre tots que l'Aina seria l'encarregada de portar la carta a la bústia.

Ara, només ens queda esperar la resposta del CRAM i seguir descobrint molt sobre les tortugues marines!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]