Programa 23-24

MAIG

De 18:30 a 20:00h | ON LINE

Famílies de totes les edats

“Bullying: una responsabilitat de tothom"

Us convidem a la xerrada per a famílies,  sobre assetjament escolar,  que impartirà la Noemí Canelles, sociòloga, treballadora social i facilitadora de grups.

En la seva xerrada ens explica què és l’assetjament escolar, quin paper hi juguen les persones agressores, les víctimes i les persones que tenen un paper d’observadores o testimonis. També planteja vies d’actuació i prevenció, tenint en compte especialment què poden fer les famílies.

A través de la trobada en línia que us oferim, podreu resoldre tots els vostres dubtes.

Dia: Dijous  23 de maig

Hora: 18:30 h

Gener

De 18:30 a 20:00h | Presencial

Famílies de totes les edats

Pantalles i vida. Com es relacionen a la infància i a l'adolescència

Francisco Villar Cabeza, Psicòleg Infantil i Juvenil , cap del Departament de Psiquiatria i Psicologia de l'Hospital Sant Joan de Déu va ser entrevistat a el MÓN A RAC 1 el febrer del 2022 en una entrevista que es va fer viral. Hem convidat, un any després, al Francisco Villar perquè ens parli de l'accés a les pantalles, de l'ús del mòbil en edats primerenques...i altres temes relacionats que ens interessen a mares i pares.

Gener

De 18:30 a 20:00h |

Límits conscients amb Míriam Tirado

La Miriam Tirado, periodista i consultora de criança conscient, ens permetrà entendre la importància d'establir límits conscients a infants i joves, i ens donarà pautes de com fer-ho de forma conscient i respectuosa.

De 18:30 a 20:00h | Presencial

Entrena'l per a la vida

La Cristina Gutiérrez ens parlarà que hi ha dos tipus de pares, els que preparen el camí pel fill i els que preparen el fill pel camí, ja que sobreprotegir és desprotegir. Ens donarà també eines pràctiques d’educació emocional per a fer a casa i ens compartirà frases d’infants que són lliçons de vida i que ens faran pensar.

De 18:30 a 20:00h | Online

Educar en la sexualitat a infants i joves amb la Dra. Raquel Tulleuda

La Dra. Raquel Tulleuda, doctora especialitzada en ginecologia i obstetrícia i amb un postgrau en sexologia clínica i salut sexual ens oferirà una xerrada sobre Educar en la sexualitat a infants i joves.

8 maig

De 18:30 a 20:00h | Online

Assetjament escolar amb Lídia Casanovas

La Lídia Casanovas, educadora i membre de la cooperativa Fil a l'agulla, ens oferirà un taller de sensibilització de violència entre iguals, i una de les seves formes més extremes, l'assetjament escolar.

hello world!