Felicitacions de Nadal

Ja fa més de deu anys que fem les felicitacions de Nadal entre tot l'alumnat per enviar-les a les famílies de l'Escola.

És per això que aquests dies totes les classes han estat preparant les seves felicitacions de Nadal i cada família rebrà una felicitació realitzada per una nena, nen, noia o noi!

Obres itinerari artístic Nadal

Les artistes i els artistes de l'itinerari de primària escènica comencen les obres del 1r trimestre!

Han treballat obres relacionades amb el nadal, el text, l'ecenografia, el vestuari...felicitats a totes! quina escena més bonica!

3r: Un Nadal diferent
4t: Cançó de Nadal
5è: Nadal al casal

Cantem als més petits i petites del barri

Aquesta setmana l'alumnat de primària musical hem passejat pel barri!
Les nenes i nens hem cantat nadales a les Llars d'infants.

Els ulls i l'emoció de les nostres músiques i músics amb els petits infants ha estat una experiència preciosa! Gràcies per una rebuda tan bonica!

L'escola surt al Barri!

Concert de Nadal de les Corals

Hem celebrat el concert de Nadal de les corals de Primària Musical i de l'optativa de Cos i Veu de Secundària Musical.

Quin goig veure el teatre ple fins dalt!

Portes obertes 1r i 2n de primària

Pastorets! 6è de primària escènica!

Festival Nadal darrer dia ESO i Batxillerat

Darrer dia Infantil i primària!