Abans de la pandèmia, la nostra escola va participar per un projecte anomenat Youth for impact, liderat per AIESEC, que té com a objectiu principal contribuir de manera directa en l’objectiu global 4: Educació de qualitat creant consciència dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). En concret, del punt 4.7 que aspira que els joves adquireixin el coneixement i les habilitats que es necessiten per a promoure el desenvolupament sostenible mitjançant l’educació de maneres de viure sostenible, drets humans, la promoció d’una cultura de pau i no-violència, la comunitat global i la creació d’una cultura de diversitat i contribució al desenvolupament sostenible.

Per dur-lo a terme, arribaran a la nostra escola 4 joves voluntaris internacionals (2 per a 5è de Primària i 2 per a Secundària i Batxillerat) i estaran amb nosaltres 6 setmanes. Entraran a les aules al voltant d'unes 10 o 12 hores setmanals i treballaran aquests objectius a través d'activitats dinàmiques i creant espais de reflexió entre el nostre alumnat, on l'idioma serà l'anglès.

Aquests 4 voluntaris han d’estar acollits amb famílies de l'Escola. La durada del projecte és de 6 setmanes, des del 6 de febrer fins al 20 de març. Acollir una persona voluntària d’AIESEC és una oportunitat per conviure amb una persona de parla anglesa amb qui podreu practicar, aprendre i millorar l’idioma i conèixer altres costums i cultures d'altres països. L'experiència pot ser molt satisfactòria pels vostres fills i filles!

Si esteu interessats a acollir una persona voluntària, o teniu qualsevol dubte o consulta, podeu escriure un mail a anna.gargallo@balmes.epiaedu.cat