In Infant we have been including, since last school year, some English language in the music classes.

Not only as a classroom language but also to learn some of the music concepts that belong to this age groups.

Des del curs passat hem incorporat, en una part de les classes de música del Cicle d’educació Infantil, la llengua anglesa.

Tant com a llengua vehicular per a la comunicació, com per a l’adquisició d’aprenentatge dels conceptes musicals que corresponen a cada nivell, en aquesta etapa.

Taking a hello song as a starting point, for example, which is part of everyday routine, we work on beats and give name to the different actions or movements the song tells or the ones we make up from the song.

A partir d’una cançó de benvinguda, per exemple, que forma part de la rutina diària, treballem la pulsació i anomenem i fem les diferents accions o moviments que ens diu i que inventem sobre aquesta cançó.

We have also started to work on rhythm  taking fruit and vegetables, that we link to these objects, to learn and settle new vocabulary.

També a partir de diferents objectes, per exemple, fruites/vegetals, hem començat a treballar el ritme, que associarem a aquests objectes mentre, alhora, aprenem i consolidem nou vocabulari.

On these "virtual" sites we constantly update the contents that appear on the blackboard. This way, families and kids can share some of the activities, games and songs that we do in class.

En aquests espais “virtuals” anem actualitzant, periòdicament, els continguts que apareixen a la pissarra. D’aquesta manera, també des de casa, els alumnes i famílies podeu  compartir algunes de les activitats, jocs i cançons que vivim a classe.

Algunes d’aquestes propostes les podeu anar veient tot accendint a través del Site: