Benvolgudes famílies,

Ens plau convidar-vos a la primera xerrada del curs que organitzem la comissió AMPA-Escola de TROBADA de FAMÍLIES, unes xerrades pensades per compartir una estona de reflexió tractant temes d'interès comú.

Us convidem a la xerrada: HIPERPATERNITAT (hem passat de tenir fills moble, a qui fèiem poc cas, a tenir fills altar, que venerem) 16 de desembre: 15.30 h.

US PREGUEM CONFIRMACIÓ D'ASSISTÈNCIA

front-pag-nova-web-3
Eva Millet: “Deixem de preguntar-ho tot als nens, la família no és una institució democràtica”.

Periodista, autora de "Hiperpaternidad" (Plataforma Actual). Arran del naixement del primer dels seus dos fills, la periodista Eva Millet va començar a especialitzar-se en temes d’educació i criança. Fa dos anys va posar en marxa el blog "www.educa2.info" i ara acaba de publicar un assaig sobre la hiperpaternitat.

Hem passat de tenir fills moble, a qui fèiem poc cas, a tenir fills altar, que venerem. Una nova generació de pares practica la hiperpaternitat, un model de criança originari dels EUA, i propi de les classes mitjanes i altes, que es caracteritza per una sobreprotecció d’uns fills que s’han convertit en el centre de les famílies del segle XXI. Així ho sosté Eva Millet al seu últim llibre.

COMISSIÓ AMPA-ESCOLA Trobada de Famílies