Avui l'alumnat de 2n d'ESO ha presentat els seus projectes de ciutat ideal al teatre de l'Escola com, a acte de cloenda de l'itinerari d'aprenentatge "Fem City".

Aquest itinerari s'inicia amb el repte que l'Enric i la Georgina, arquitectes urbanistes, plantegen a l'alumnat i que els fa reflexionar sobre com són les nostres ciutats i com ens agradaria que fossin en un futur. A partir d'aquí, tot l'alumnat ha imaginat i planificat la seva "ciutat ideal" i l'ha plasmat en una maqueta que avui s'han pogut veure al teatre. Sis d'aquests projectes s'han explicat i defensat oralment davant d'una representació d'arquitectes del COAC, entre els quals hi havia la Sandra Bestraten, presidenta de la demarcació de Barcelona.

Ha estat una experiència molt gratificant per a tots els grups participants. Moltes gràcies a tot l'alumnat i al COAC!!