Orientació i Diversitat

ATENEM LA DIVERSITAT

Cada persona aprèn a un ritme diferent

El repte d’atendre aquesta diversitat amb èxit és cabdal per a la bona dinàmica de treball a l’aula des de totes les àrees i pel correcte creixement harmònic de cadascú.

A QUI ENS ADRECEM?

• Alumnes

• Famílies

• Equip Docent

• Professionals externs

ACTUACIONS EN HORARI ESCOLAR

• Treball directe amb l’alumnat oferint suport amb atenció individual i de grup reduït dins i fora de l’aula ordinària.

• Exploracions psicopedagògiques i observacions a l’aula.

• Detecció de les diferències individuals en els àmbits intel·lectual, personal i afectiu.

• Col·laboració en el disseny de materials didàctics específics per al tractament de la diversitat.

• Atenció i orientació a famílies i alumnat, amb intervenció específica davant situacions personals, acadèmiques o familiars.

• Administració d’instruments d’observació i mesura grupals d’Infantil a ESO.

• Plans individuals per a alumnes amb dificultats d’aprenentatge.

• Atenció específica a l’excel·lència de l’alumnat.

• Entrevistes d’orientació i derivació d’intervenció terapèutica a les famílies.

• Administració de proves d’avaluació psicopedagògica d’habilitats cognitives, personalitat i preferències professionals a 3r d’ESO.

• Programa online d’orientació acadèmica professional i presa de decisions a Batxillerat.

• Programa de diversificació curricular per a l’alumnat d’ESO.

• Assessorament al mestre en la seva pràctica pedagògica docent.

• Contacte i coordinació amb centres i professionals externs.

• Actuacions en horari extraescolar: Reforç gratuït diàriament per part dels tutors a l’Educació Primària de 17:00 h a 18:00h.