SUMMEM P4: Creix tot el que plantem?
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Com ja sabeu, tenim ben encarrilat l’itinerari d’aprenentatge de P4: CREIX TOT EL QUE PLANTEM? Hem pogut observar que no tot allò que plantem creix. Hem vist la diferència entre éssers vius i els éssers que no estan vius, hem observat les llavors, les parts d’una planta, hem observat què és el que necessita una llavor per créixer. Tot plegat ho hem fet a partir de les converses a la rotllana, els experiments fets a l’aula i la creació i manteniment de l’hort de l’escola.
La proposta de l’hort ens permet viure de manera directa l’evolució d’un sistema natural malgrat que aquest sigui creat artificialment. És així com podem arribar a una observació oberta que ens permet interpretar què passa, com funciona tot allò que no és evident i interpretar tot allò que no es veu però que passa.
Amb tot plegat anem donant sentit als conceptes que anem aprenent i els anem carregant de significats i experiències pròpies que és el que realment ens fa aprendre i plantejar-nos noves preguntes i nous reptes.
Un cop hem fet la recol·lecció dels productes de l’hort, cada nen i nena se’ls ha endut a casa on juntament amb els pares i les mares han preparat un plat amb aquell producte. L’han gaudit i a l’escola ens han explicat davant del grup què han cuinat i com. [/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_image_carousel items="2" images="20540,20539,20538,20537,20536,20535,20534,20533,20532,20531,20530,20504,20505,20506,20507,20508,20509,20517,20516,20515,20514,20513,20512,20511,20510,20529,20528,20527,20526,20525,20524,20523,20522,20521,20520,20519,20518"][/vc_column][/vc_row]