ACTIVITATS D’ESTIU 2020

Finalment us podem concretar la proposta de les Activitats d’Estiu 2020, una proposta que hem dissenyat amb la prioritat de preservar la seguretat i salut de totes les persones que en formarem part, sense renunciar al desig de gaudir d’activitats lúdiques i de lleure amb un bon acompanyament emocional. Serà un repte i suposarà un esforç per part de tothom adaptar-nos a la nova situació i estem segurs que amb la col·laboració de totes i tots ho aconseguirem.

Aquesta proposta està dissenyada tenint en compte les mesures de seguretat i condicions actuals marcades pel Departament de Salut, Educació i Protecció Civil.

La informació actual (ofertes, dates, preus) està sotmesa a canvis i fins i tot ser anul·lada. En aquest cas, l’import seria retornat en un 100 %.

Volem agrair per avançat la vostra confiança i suport.

Com afecten les noves condicions?

Els grups seran de 10 nenes i nens amb un educador/a.

Els espais seran limitats per garantir la distància de seguretat (el límit de capacitat del Casal s’ha reduït notablement i no podrem oferir el nombre de places habituals).

Els grups seran estables i disposaran d’un espai propi on realitzaran les activitats del casal escollit.

Les estones lúdiques, de joc, de descans, d’aigua i de dinar, seran també realitzades en zones pròpies per cada grup per poder tenir la traçabilitat demanada pel Departament de Salut.

Les entrades i sortides seran més marcades en el temps i de manera esglaonada per evitar concentracions de persones.

Les rutines d’higiene i de seguretat formaran part del quotidià de tots els casals.

Amb l’objectiu d’assegurar el compliment de les mesures de seguretat que les autoritats pertinents estableix, preguem lliureu la documentació que a continuació indiquem: fotocòpia del carnet de vacunació actualitzat (en cas de no estar vacunat/da s’ha de portar un certificat mèdic oficial) i fotocòpia de CatSalut.

Requisits marcats pel Departament de Salut:

Absència de malaltia i de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós (per a reincorporar-se de nou a l’activitat els infants han d’estar asimptomàtics durant 48 hores en el cas de simptomatologia no COVID-19 i 14 dies quan es tracti de simptomatologia compatible.)

No convivents o contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors

Calendari vacunal actualitzat (exceptuant vacunacions posposades pel període de confinament). En el cas d’infants no vacunats o infants amb el calendari pendent d’actualització, caldrà garantir un interval mínim de 15 dies entre la vacunació i l’inici de l’activitat.

En infants o adolescents amb patologies prèvies de base caldrà que siguin valorats pels serveis mèdics de manera individual la idoneïtat de participar en determinats tipus d’activitats, donat que són població de major risc enfront a la COVID-19.

PLACES DISPONIBLES

Per poder complir els requisits que ens han marcat podem oferir:

CASAL ARTÍSTIC: 60 places

ENGLISH SUMMER FUN, KIDS&US: 60 places

SUPEREM REPTES: 40 PLACES

TALLER DE CINEMA: 10 places

CAMPUS ESPORTIU D’AIGUA I VELA: Les condicions actuals ens han fet anul·lar aquesta proposta, ja que no podem sortir a les instal·lacions esportives del Centre municipal de vela del Prat.

QUAN SERAN LES INSCRIPCIONS?

Les inscripcions es faran telemàticament i per ordre d’arribada.

Del 25 al 31 de maig, per l’alumnat de l’Escola Pia Balmes

De l’1 al 5 de juny, per l’alumnat de fora de l’Escola Pia Balmes.

En cas que tingueu algun dubte us podeu dirigir a la coordinació (Laura Dávila) i equip d’extraescolars:
laura.davila@balmes.epiaedu.cat
ramon.verges@balmes.epiaedu.cat
eduard.blasco@balmes.epiaedu.cat

ENGLISH SUMMER FUN amb KIDS&US

EDATS: P3 a 6è de Primària
PLACES DISPONIBLES: 60 per setmana
SETMANES: 6 (22 de juny al 31 de juliol)
HORARI: 8.30 a 17.00 h

CASAL ARTÍSTIC

EDATS: P3 a 6è de Primària
PLACES DISPONIBLES: 60 per setmana
SETMANES: 4 (22 de juny al 17 de juliol)
HORARI: 8.30 a 17.00 h

SUPEREM REPTES! (novetat)

EDATS: P3 a 2n d’ESO
PLACES DISPONIBLES: 40 per setmana
SETMANES: 4 (22 de juny al 10 de juliol i de l’1 al 4 de setembre)
HORARI: 8.30 a 13.00 h

TALLER DE CINEMA

EDATS: 3r de primària a 2n d’ESO
PLACES DISPONIBLES: 10 per setmana
SETMANES: 3 (22 de juny al 10 de juliol)
HORARI: 9.00 a 13.00 h i de 15.00 a 17.00 h.

ESTIUd9 amb FOC NOU

EDATS: a partir de 1r de Primària
DATES: Colònies del 31 d’agost al 6 de setembre
ON? Cal Mata (Saifores, Tarragona).

*en el cas que no puguem fer convivències, es farà ESTIUd9 a l’Escola.

CAMPUS ESPORTIU D'AIGUA I VELA - ANUL·LAT

La instal·lació que ens acollia no pot realitzar les activitats per nenes i nens que no siguin del Prat de Llobregat i no podrem realitzar el Campus.