LLAR D'INFANTS MAINADA

La Llar d’Infants Mainada va iniciar la seva tasca educativa l’any 1969. Creiem que les experiències viscudes i els aprenentatge adquirits durant els primers anys de vida són fonamentals per al futur desenvolupament de l’infant. Som una escola propera a les famílies i sensible a les necessitats dels infants.

L’eix principal del nostre projecte sempre són els infants i vetllem per oferir-los l’afecte i l’acompanyament necessaris per a un correcte desenvolupament integral ja que creiem fermament que són els protagonistes del seu propi aprenentatge.

ESCOLA PEGGY

200
El nostre compromís: Acompanyar els infants per a que siguin capaços de donar valor al seu aprenentatge.
El nostre projecte educatiu: Centrat en les necessitats de cada infant, són els infants els protagonistes del seu propi aprenentatge.
El nostre objectiu: Construir infants forts capaços de prendre les seves pròpies decisions.
Metodologies capdavanteres, cultura de pensament.
Les nostres famílies: Compromís per compartir junts l’educació dels més petits. Escola oberta a les necessitats amb atenció individualitzada.
Espais adaptats a les seves necessitats.
El nostre equip: Format per professionals especialitzat en educació infantil.
Cuina pròpia amb menús supervisats per una assessor nutricionista.

LLAR D'INFANTS KASPERLE

Fer dels nens i nenes personetes autònomes i segures, que aprenguin a conviure, a resoldre els seus problemes, afavorint les relacions socials i sobretot el respecte per les persones i les coses del seu entorn. Els primers anys de vida del nens i nenes, son molt importants, i per això l’educació, l’aprenentatge i l’ensenyament, son sempre presents en la nostra feina.

LLAR D'INFANTS BRUSI

200
La Llar d’infants Brusi és una llar par a nens i nenes, que juntament amb els pares, els ajudarà a desenvolupar de forma natural i harmònicament la seva personalitat en un ambient relaxat de llibertat i autonomia. Alhora és un espai d’experimentació, de manipulació i de descoberta, on els cuidem i eduquem; això si, tenim present que no és una substitució de la família.

LLAR D'INFANTS LA QUITXALLA

200
Quitxalla és una llar d’infants regulada pel Departament d’Ensenyament que ofereix als infants un entorn acollidor i tranquil on els nens i les nenes puguin créixer feliços, segurs i confiats. Un entorn on se’ls valori, respecti, on rebin afecte, confiança, recolzament i on els ajudem a conèixer l’entorn a través de l’experimentació i del desenvolupament dels sentits. Entenem que s’ha de cuidar molt la primera separació tant per als pares com per als nens i nenes. Per aquesta raó fomentem un contacte i una coordinació directa amb les famílies, basant-nos en una comunicació fluïda i constant entre educadores i pares/mares.
Les activitats que promovem tenen com a principal objectiu afavorir el desenvolupament global de tots els infants considerant a cada nen i nena com a individu i alhora com a persona activa i integradora d’un col·lectiu.
Apostem per unes activitats d’exploració i sensorials. L’infant n’és sempre el protagonista, respectant i considerant els seus interessos, motivacions i preferències.
Disposem d’un ampli jardí de 800m2, amb molts arbres fruiters i tres grans horts, el que ens permet realitzar activitats a l’aire lliure i on els infants poden gaudir del contacte amb la natura, tan beneficiós per al seu desenvolupament mental, corporal i físic.Creiem i defensem la idea que l’infant és un subjecte actiu en el seu procés i per tant, la nostra tasca és la de facilitar aquesta activitat, posant al seu abast els mitjans necessaris, i que aquests estimulin el seu desenvolupament integral i global.