[vc_row][vc_column][vc_column_text]Benvolgudes famílies,

Amb aquest text us volem informar de les segones Convivències de Grups Foc Nou d'aquest curs.

A les colònies, els nois i noies tenen l'oportunitat de conèixer-se en un àmbit diferent de l'escola i, a través del joc i de les relacions personals que genera la convivència, poden seguir descobrint, a poc a poc, el món que els envolta i del qual formen part. És un espai d’aprenentatge, sí; però per als nens i nenes que en participen és, sobretot, l’oportunitat de passar-s'ho d'allò més bé, i de gaudir de tres dies plens d'aventures i emocions.

Aquest cop marxarem els dies 28 i 29 de febrer i 1 de març a la casa de colònies Cal Mata, Tarragona.

SORTIDA: divendres 28 a les 18.00 h des de la porta de l'escola (cal ser-hi 20 minuts abans per passar llista i cal portar el sopar de divendres en una bossa a part).
TORNADA: diumenge 1 a les 18.30 h a davant de l'escola.
PREU: inclou pensió completa, transport i material dels tres dies. És de 65 €.

Per inscriure's només cal que signeu l'autorització que us adjuntem i l’envieu a balmes.focnou@balmes.epiaedu.cat o bé que la deixeu al ponedor de Foc Nou (a la porteria de l'escola). Un cop acceptada l'autorització, es domiciliarà el pagament de forma automàtica pel compte habitual dels rebuts de l'Escola.

Aquestes colònies són obertes a tothom, no és necessari que l'infant participi en els grups setmanals.

Us informem que el termini d'inscripció finalitza el divendres 14 de febrer.

Qualsevol dubte o pregunta envieu-nos un mailbalmes.focnou@balmes.epiaedu.cat i us respondrem el més ràpid possible.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][cmo_button caption="AUTORITZACIÓ" link="https://docs.google.com/a/balmes.epiaedu.cat/viewer?a=v&pid=sites&srcid=YmFsbWVzLmVwaWFlZHUuY2F0fGVwYmNpcmN1bGFyc3xneDoyOTAzYmM5MzRlMTY1NzA2" link_target="_blank" size="large" align="center"][/vc_column][vc_column width="1/2"][cmo_button caption="QUÈ PORTAR?" link="https://docs.google.com/a/balmes.epiaedu.cat/viewer?a=v&pid=sites&srcid=YmFsbWVzLmVwaWFlZHUuY2F0fGVwYmNpcmN1bGFyc3xneDo2YmJjYWFlNmIwZTI3NTY5" link_target="_blank" size="large" align="center"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][cmo_single_image image="32534"][vc_empty_space][vc_column_text]Cordialment,

Equip de monitores i monitors dels Grups Foc Nou[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]