Foc Nou

QUI SOM?

Som l’esplai dins l’Escola Pia Balmes, format per un grup d’alumnes i ex-alumnes voluntaris que oferim als nois i noies de l’escola un espai d’educació en el lleure. Grups Foc Nou va néixer l’any 1984 amb la intenció de promoure els valors que fonamenten el projecte de l’Escola Pia.

QUÈ OFERIM?

Esplai setmanal cada divendres, convivències d’un cap de setmana al trimestre i convivències de set dies al setembre.

COM TREBALLEM?

A partir de l’ideari, el qual es recolza en els valors que fonamenten el projecte de l’Escola Pia, confeccionem uns OBJECTIUS EDUCATIUS. Aquests comprenen els 6 ÀMBITS EDUCATIUS DE LA PERSONA. Gràcies a les HISTÒRIES i PERSONATGES què ens trobem cada trimestre vivim aventures extraordinàries i amb els monitors i monitores fem ACTIVITATS molt divertides.

CONTACTE

El correu electrònic de contacte és: balmes.focnou@balmes.epiaedu.cat Contacteu amb nosaltres per qualsevol tipus de consulta, us respondran la Lídia i la Núria.

FOULARDS

Els podeu aconseguir cada divendres al despatx de Foc Nou després de grups. Aquests tenen un cost de 8€. Qui ho desitgi podrà seguir utilitzant l’antic, però tothom ha de tenir-ne un, ja sigui nou o antic.

Nuria Serra
Oriol Mass
Marta Raurell
Pol Batlle
Lidia Montiel
Gerard Goday
Elvira Barnadas
Sergi Bogatell
Biel Mestres
Ana Garcia

GRUPS i HORARIS

Per tal de compaginar de la millor manera possible els grups amb l’equip de monitors/es actuals, hem introduït novetats en la distribució dels cursos de més edat. Els grups d’aquest curs són:

GUSPURNES (1r, 2n i 3r de Primària) de 16.45 a 19.00h.
Monis: Ana, Sergi i Judit

FLAMES (4t, 5è i 6è de Primària) de 17.00 a 19.00h.
Monis: Marta, Pol i Marc

FLÈNIX (1r i 2n ESO) de 16.15 a 18.15h.
Monis: Mar, Helena i Gerard

DRACS (3r i 4t d’ESO) de 15.00 a 17.00h.
Monis: Elvira, Biel i David

FUTCAT (1r BATX) dissabtes de 11.00 a 13.00h
Monis: Lidia i Núria

DATES IMPORTANTS

Les convivències trimestrals son per a tothom, tant si vens a grups setmanals com si no, inclús pots convidar a amigues i amics de fora l’escola a passar un cap de setmana ple d’aventures.

1r Trimestre: 27, 28 i 29 de Novembre.

2n Trimestre: 5, 6 i 7 de Març.

3r Trimestre: 7, 8 i 9 de Maig. *pendent de confirmar

EQUIP DE MONITORS/ES curs 2020–21

Núria Serra, Pol Batlle, Elvira Barnadas, Sergi Bogatell, Ia Thomas, Lidia Montiel, Irene Romo, Gerard Goday, Marta Raurell, Ana Garcia, Biel Mestres, Gerard Pascual, Mar-Galadriel Jimenez, Marc Rojas, Judi Arabí, Helena de Wit i David Serra.