Foc Nou

QUI SOM?

Som l’esplai dins l’ Escola Pia Balmes, format per un grup d’alumnes i ex-alumnes voluntaris que oferim als nois i noies de l’escola un espai d’educació en el lleure. Grups Foc Nou va néixer l’any 1984 amb la intenció de promoure els valors que fonamenten el projecte de l’Escola Pia.

QUÈ OFERIM?

Esplai setmanal cada divendres, convivències d’un cap de setmana al trimestre i convivències de set dies al setembre.

COM TREBALLEM?

A partir de l’ideari, el qual es recolza en els valors que fonamenten el projecte de l’Escola Pia, confeccionem uns OBJECTIUS EDUCATIUS. Aquests comprenen els 5 ÀMBITS EDUCATIUS DE LA PERSONA. Gràcies a les HISTÒRIES i PERSONATGES què ens trobem cada trimestre vivim aventures extraordinàries i amb els monitors i monitores fem ACTIVITATS molt divertides.

CONTACTE

El correu electrònic de contacte és: balmes.focnou@balmes.epiaedu.cat   Contacteu amb nosaltres per qualsevol tipus de consulta, us respondran la Lídia i el Sergi. El nostre despatx està situat a la part de darrera del teatre del tercer pis.

NOVETATS D’AQUEST ANY

Aquest any, per millorar el funcionament de les recollides els divendres després de Grups, us agrairíem que les famílies entréssiu a buscar els vostres fills a la porteria, per tal de poder portar un control de qui els ve a buscar (sobretot les famílies dels més petits).

Com sabeu, tots els grups són divendres (2 hores de 17:00 a 19:00). Excepte algun dia puntual, que l’activitat no es realitza el divendres sinó el dissabte o diumenge. Us recordem que el mateix divendres que hi hagi colònies no hi haurà grups. En el cas que els vostres fills/es puguin marxar sols/es, us demanem que ens ho comuniqueu amb antelació. Heu d’avisar els divendres que els nens/es no puguin assistir a grups. Podeu enviar una mail al correu electrònic del grup o posar una nota a l’agenda.

FOULARDS

L’any passat es va decidir canviar els foulards perquè hi havia molts nens que no tenien, l’havien perdut, etc. Així que a tots aquells i aquelles que sou nous i no en teniu us animem a comprar-ne un. Els podeu aconseguir cada divendres al despatx de Foc Nou després de grups. Aquests tenen un cost de 8€. Qui ho desitgi podrà seguir utilitzant l’antic, però tothom ha de tenir-ne un, ja sigui nou o antic.

Nuria Serra
Oriol Mass
Sergi Bogatell
Marta Raurell
Pol Batlle
Lidia Montiel
Gerard Goday
Elvira Barnadas
Biel Mestres
Ana Garcia

GRUPS i HORARIS

Per tal de compaginar de la millor manera possible els grups amb l’ equip de monitors/es actuals, hem introduït novetats en la distribució dels cursos de més edat. Els grups d’aquest curs són:

GUSPIRES (1r i 2n de Primària) de 16.45 a 19.00h.

Monis: Elvira, Oriol, Irene

ESPURNES (3r, 4t i 5è de Primària) de 17.00 a 19.00h.

Monis: Marta, Pol i Gerard

FLÈNIX(6è de Prim i 2n ESO) de 17.00 a 19.00h.

Monis: Ana i Sergi

DRACS (3r i 4t d’ESO) DISSABTES de 16.00 a 18.00h.

Monis: Lidia, Biel i Núria

FUTCAT(1r BATX) divendres de 17.00 a 19.00h

Monis: Ia i Lidia

EQUIP DE MONITORS/ES curs 201920

Núria Serra, Pol Batlle, Elvira Barnadas, Sergi Bogatell, Ia Thomas, Lidia Montiel, Irene Romo, Oriol Massó, Gerard Goday, Marta Raurell, Ana Garcia i Biel Mestres.

DATES IMPORTANTS

Les convivències trimestrals son per a tothom, tant si vens a grups setmanals com si no, inclús pots convidar a amigues i amics de fora l’escola a passar un cap de setmana ple d’aventures.

1r Trimestre: 15, 16 i 17 de Novembre.

2n Trimestre: 28, 29 de Febrer i 1 de Març.

3r Trimestre: 8, 9 i 10 d’Abril.