Foc Nou

QUI SOM?

Som l’ esplai dins l’ Escola Pia Balmes, format per un grup d’alumnes i ex-alumnes de l’escola que treballem de forma voluntària per oferir als nens i nenes un espai d’educació en el lleure. Grups Foc Nou va néixer l’any 1984 amb la intenció de promoure en els nois i noies de l’Escola Pia Balmes els valors que fonamenten el projecte de l’Escola Pia. També pertanyem a la federació d’esplais del MCECC (Moviment de Centres d’Esplais Cristians Catalans).

QUÈ OFERIM?

Esplai setmanal cada divendres, convivències trimestrals i Estiud9 (colònies a l’estiu obertes a tothom).

COM TREBALLEM?

A partir de l’ideari, el qual es recolza en els valors que fonamenten el   projecte de l’Escola Pia, confeccionem uns OBJECTIUS EDUCATIUS. Aquests comprenen els 5 ÀMBITS EDUCATIUS DE LA PERSONA. Gràcies a les HISTÒRIES i PERSONATGES què ens trobem cada trimestre, vivim amb més il·lusió les ACTIVITATS presentades pels monis!

MAILS DE CONTACTES

El funcionament dels correus serà el mateix que el de l’any passat. Per consultes generals que no tinguin a veure amb el vostre grup en concret, podeu adreçar-vos al mail general  balmes.focnou@balmes.epiaedu.cat  i us respondran l’Eli i el Massó. Per coses relacionades amb els grups com per exemple informació de grups, de sortides de cap de setmana, o per enviar les autoritzacions de les colònies, ho haureu de fer al correu de cada grup concret, on us respondran els monis de cada grup.

NOVETATS D’AQUEST ANY

Aquest any, per millorar el funcionament de les recollides els divendres després de Grups, us agrairíem que les famílies entréssiu a buscar els vostres fills a la porteria, per tal de poder portar un control de qui els ve a buscar (sobretot les famílies dels més petits).

Com sabeu, tots els grups són divendres (2 hores). Excepte algun dia puntual, que l’activitat no es realitza el divendres sinó el dissabte o diumenge. Cada grup també programarà una acamapada – excursió durant l’any (adaptada a cada edat). Us recordem que el mateix divendres que hi hagi colònies no hi haurà grups.
En el cas que els vostres fills/es puguin marxar sols/es, us demanem que ens ho comuniqueu amb antelació. Heu d’avisar els divendres que els nens/es no puguin assistir a grups. Podeu enviar una mail al correu electrònic del grup o posar una nota a l’agenda.

FOULARDS

L’any passat es va decidir canviar els foulards perquè hi havia molts nens que no tenien, l’havien perdut, etc. Així que a tots aquells i aquelles que sou nous i no en teniu us animem a compar-ne un. Els podeu aconseguir cada divendres al despatx de Foc Nou després de grups. Aquests tenen un cost de 8€.  Qui ho desitgi podrà seguir utilitzant l’antic, però tothom ha de tenir-ne un, ja sigui nou o antic.

Nuria Serra
Oriol Mass
Sergi Bogatell
Pol Batlle
Marta Raurell
Mar Galadriel
Mar Batlle
Lidia Montiel
Gerard Pasqual
Gerard Goday
Elvira Barnadas
Elisenda de Wit
Biel Mestres
Ana Garcia

GRUPS i HORARIS

Per tal de compaginar de la millor manera possible els grups amb l’ equip de monitors/es actuals, hem introduït novetats en la distribució dels cursos de més edat. Els grups d’aquest curs són:

GUSPIRES (1r i 2n de Primària) de 16.45 a 19.00h.

Mail: balmes.guspires@balmes.epiaedu.cat

Monis: Ana, Pol i Elvira

ESPURNES (3r i 4t de Primària) de 17.00 a 19.00h.

Mail:  balmes.espurnes@balmes.epiaedu.cat

Monis: Eli, Núria, i Sergi

FLAMES (5è i 6è de Prim) de 17.00 a 19.00h.

Mail: balmes.flames@balmes.epiaedu.cat

Monis: Biel, Lidia i Mar-Ba

FÈNIX (1r i 2n d’ESO) de 17.15 a 19.15h.

Mail: balmes.fenix@balmes.epiaedu.cat

Monis: Marta, Goday i Massó

DRACS (2n, 3r i 4t d’ESO) de 17.15 a 19.15h.

Mail: balmes.dracs@balmes.epiaedu.cat

Monis: Mar-Ga i Pasky

EQUIP DE MONITORS/ES curs 2018-19

Mar Batlle, Mar-Galadriel Jiménez, Clàudia Guerrero,  Gerard Pascual, Núria Serra, Pol Batlle, Elvira Barnadas, Sergi Bogatell, Lidia Montiel, Oriol Massó, Gerard Goday, Elisenda de Wit, Marta Raurell, Ana Garcia i Biel Mestres.

MÉS INFORMACIÓ

COM INSCRIURE’T?

Per inscriure els vostre fills/es en els grups setmanals del Centre d’Esplai Foc Nou heu d’omplir la següent butlleta LES INSCRIPCIONS SEGUEIXEN OBERTES. Podeu deixar-la en el ponedor de Foc Nou a la porteria de l’Escola o enviar-la signada i escanejada al correu electrònic.

balmes.focnou@balmes.epiaedu.cat.

Us informem que aquest curs la quota de Foc Nou és de 75’50 € per tot l’any. Estan repartits en tres quotes de 25€ que es facturaran respectivament en el rebut d’escola en els mesos de novembre, febrer i abril; amb un cost de matriculació de 15’50 si només us apunteu a Foc Nou.  Tingueu en compte que per venir a grups s’ha de disposar almenys d’un dels dos foulards.

Per últim recordeu que grups comença el divendres 19 d’octubre. Us hi esperem!

AUTORITZACIONS