Informacions Generals i Pla d’obertura del curs 2020-21
Benvolgudes famílies i alumnat de l’Escola ,

Com cada juliol, per aquestes dates, us fem arribar les INFORMACIONS GENERALS DEL CURS 2020-21, document general que recull aspectes importants i que us poden fer servei durant tot el curs.

També adjuntem el PLA D’OBERTURA de l’Escola Pia Balmes 2020-21, document extens on es concreta l’organització de l’Escola en els diferents escenaris possibles del proper curs.
Aquest PLA D’OBERTURA s’ha realitzat tenint en compte totes les mesures i indicacions que hem rebut des del Departament d’Educació.

A les reunions d’inici de curs de cada grup classe concretarem la informació del grup de la vostra filla o fill i resoldrem els dubtes que tingueu i us convidem a escoltar i mirar les paraules de Joan Vila, director de l’Escola, que recull les línies bàsiques del proper curs.
PLA D'OBERTURA DE l'ESCOLA PIA BALMES 2020-21
INFORMACIONS GENERALS 2020-21