L’ESCOLA EN TEMPS DE COVID
Benvolgudes famílies i alumnat de l’Escola,

Des del mes de juny anem compartint informacions que es van actualitzant a mesura que va passant les setmanes. Ens ha semblat interessant centralitzar la informació en un sol lloc perquè pugueu tenir la darrera informació actualitzada i també les informacions que hem anat compartint.

Setmanalment actualitzarem aquesta informació amb la màxima transparència que ens permet la protecció de dades i el dret de les persones a la seva intimitat.

Canvis al pla d'obertura

És perillós anar a l'escola?

Quan caldrà la mascareta?

S'ha reduit el número d'alumnes per classe?

Com enfortim els grups de convivència?

Com es presenta el curs 2020-21?

DOCUMENTS

INFORMACIONS GENERALS DEL CURS 2020-21, document general que recull aspectes importants i que us poden fer servei durant tot el curs.

PLA D’OBERTURA de l’Escola Pia Balmes 2020-21, document extens on es concreta l’organització de l’Escola en els diferents escenaris possibles del curs.
Aquest PLA D’OBERTURA s’ha realitzat tenint en compte totes les mesures i indicacions que hem rebut des del Departament d’Educació.

PLA D'OBERTURA DE l'ESCOLA PIA BALMES 2020-21
INFORMACIONS GENERALS 2020-21