Orgullosos del nostre alumnat

Setembre de 2020

JAUME ESTAPÀ i ARGEMÍ escriu Pinzellades

El passat dimarts 22 de setembre vam tenir el goig de rebre a l’antic alumne de l’Escola Jaume Estapà i Argemí, que va voler lliurar a l’Escola el llibre PINZELLADES, un llibre a mig camí entre la memòria social i sentimental del seu pas per l’Escola PIa Balmes, la seva i la nostra Escola.

El període descrit va de l’octubre del 1949 al juliol del 1959 i ens permet fer un viatge en el temps d’en Jaume Estapà i de molts companys seus.

A la visita vam poder conversar i recordar moments de l’Escola i agraïm al Jaume Estapà la seva generositat per voler deixar per escrit uns records inesborrables. En Jaume ha volgut lliurar dos exemplars del llibre que estan a disposició de tota la comunitat.

Un dels valors i pilars de la nostra escola són els antics alumnes, que amb la seva memòria ens fan presents cada dia.

Gràcies Jaume i fins aviat!

Juliol de 2020

QUERALT MIÑARRO: TREBALL DE RECERCA PREMIAT

Ens plau compartir amb totes i tots vosaltres que, el passat mes de juliol, el treball de recerca de la Queralt Miñarro, “La síndrome de Down i la seva acceptació social” ha estat seleccionat pel tribunal de la Fundació Catalana Síndrome de Down com a millor treball de recerca.

FELICITATS QUERALT!