Orgullosos del nostre alumnat

Juny de 2021

LA CLAUDIA I LA LAÍS PUBLICARAN EL SEU LLIBRE

Laís Polo de Arruda i Clàudia Miquel Batlle, alumnes de l’escola han escrit el llibre “La excursión al bosque de Kumata”

La idea va sorgir cap al 2109, i durant el confinament van decidir posar-la en pràctica, van estar durant vaires hores cada dia escribint de forma col·laborativa. Elles mateixes es van posar en contacte amb algunes editorials i finalment, després del procés de correcció, ilustració i maquetació ja està a la preventa a través d’AVENT editorial

NÚRIA MARCET HAUK PREMIADA ALS PREMIS DE RECERCA DE BATXILLERAT DE LA URL

Núria Marcet Hauk, alumna de l’Escola, ha estat premiada en la XX edició dels Premis de Recerca de Batxillerat Ramon Llull amb el Premi en la categoria Ciències Socials de la Universitat Ramon Llull pel seu treball de recerca: “Zooteràpia i addiccions”.

L’acte de lliurament del premi tindrà lloc el proper dimecres 26 de maig, a les 18.00 h. a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia-URL.

ANDREA MUÑOZ PREMI DE RECERCA PER A LA PAU DE LA UB

ANDREA MUÑOZ RAFEGAS, alumna de Batxillerat, ha estat premiada amb el XVI Premi de Recerca per a la Pau de la Universitat de Barcelona pel seu treball de recerca “La reinserció de les persones sense sostre a la societat” amb la tutoria de la Glòria Fajula.

Està previst que el lliurament del XVI Premi de Recerca per a la Pau tingui lloc el proper dimecres 2 de juny, a les 18:30 hores a través del canal de Youtube de la Universitat de Barcelona

FINALISTES AL CONCURS D'AUTORRETRATS FAMO

Aquestes dues fotografies han estat escollides com a finalistes al  Festival d’Audiovisuals Miquel Obiols

Us desitgem molta sort!

FINALISTES A LA MOSTRA AUDIOVISUAL 2021

El nostre alumnat ha estat seleccionat com a finalista a la 10a edició de la Mostra Audiovisual Josep Maixenchs que organitza l’Escola Pia de Catalunya.

L’espot DENEGADA ha sigut la peça escollida com a finalista

Abril de 2021

SEGON PREMI AL FESTIVAL DE CLIPMETRATGES DE MANS UNIDES

Aquesta setmana hem participat al lliurament de premis del Festival de clipmetratges Mans Unides.

La peça DENEGADA ha estat el segon millor clipmetratge.

Felicitats a les noies guanyadores: Blanca Hipolito, Aina Fontdevila, Rita Bertrand i a la Susana Oliveros per coordinar el projecte.

Abril de 2021

ANDREA MUÑOZ participa a la Mostra de Recerca Jove de Barcelona

Andrea Muñoz, guanyadora dels Vspres de Recerca, ha estat seleccionada per a participar a la Mostra de Recerca Jove de Barcelona que se celebrarà els propers dimarts 27 d’abril i dimecres 28 d’abril.

Us animem a seguir l’acte per streaming a través de Youtube.

Març 2021

PARTICIPEM A LA HP CODEWARS 2021

El passat, dissabte 6 de març, 9 alumnes de Batxillerat, amb els professors Carles Fornas i Marcos Díez, van participar  a la HPCODEWARS 2021.La Codewars és una competició escolar, per a menors de 18 anys, organitzada per l’empresa Hewlett Packard. Consisteix  en un seguit de reptes de programació informàtica que han de resoldre en menys de 3 hores. En total es  van presentar 144 grups i la nostra escola es va presentar amb  3 equips, formats a la seva vegada per 3 components per equip, que han quedat:

8ena posició: Eduardo Cid, Lluís Gregori i Marta Melción  de 2n Batxillerat

35ena posició: Daniel Asunción, Pau Guillen i Carlos Pons de 2n Batxillerat

53ena posició: Paula Forcada, Cristina Indurain i Èric Sabas de 1r Batxillerat

Tot un èxit per la feina que han realitzat!

Us felicitem i agraim la vostre participació!

Setembre de 2020

JAUME ESTAPÀ i ARGEMÍ escriu Pinzellades

El passat dimarts 22 de setembre vam tenir el goig de rebre a l’antic alumne de l’Escola Jaume Estapà i Argemí, que va voler lliurar a l’Escola el llibre PINZELLADES, un llibre a mig camí entre la memòria social i sentimental del seu pas per l’Escola PIa Balmes, la seva i la nostra Escola.

El període descrit va de l’octubre del 1949 al juliol del 1959 i ens permet fer un viatge en el temps d’en Jaume Estapà i de molts companys seus.

A la visita vam poder conversar i recordar moments de l’Escola i agraïm al Jaume Estapà la seva generositat per voler deixar per escrit uns records inesborrables. En Jaume ha volgut lliurar dos exemplars del llibre que estan a disposició de tota la comunitat.

Un dels valors i pilars de la nostra escola són els antics alumnes, que amb la seva memòria ens fan presents cada dia.

Gràcies Jaume i fins aviat!

Juliol de 2020

QUERALT MIÑARRO: TREBALL DE RECERCA PREMIAT

Ens plau compartir amb totes i tots vosaltres que, el passat mes de juliol, el treball de recerca de la Queralt Miñarro, “La síndrome de Down i la seva acceptació social” ha estat seleccionat pel tribunal de la Fundació Catalana Síndrome de Down com a millor treball de recerca.

FELICITATS QUERALT!