ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2018-19
INSCRIPCIÓ D'ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2018-19 (Període Juliol-Setembre)
BUTLLETA D'AUTORITZACIÓ D'ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
FULL DADES BANCÀRIES ALUMNES EXTERNS

Ens plau informar-vos que ja teniu disponible la proposta d’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2018-19 per el proper curs. Teniu la informació, horari i preu de cada activitat.

Hem publicat la informació actualitzada a dia d’avui perquè pugueu organitzar-vos el curs vinent i encara afegirem algunes activitats més de les que ens queda alguna informació pendent d’enllestir. En aquestes surt PENDENT. La inscripció serà via on-line del 4 al 30 de juny i la 2a setmana de juliol farem públiques les activitats confirmades, les pendents d’inscripció i les anul·lades. Volem agrair la confiança a totes les famílies que feu activitats extraescolars a l’Escola i seguirem aplicant les millores que detectem i les que ens feu arribar als responsables.

Podeu demanar més informació i dirigir-vos a:
Eduard Blasco, Èric Artal, Clara Sunyer, Daniel González, i Ramon Vergés.

Oferta d'activitats
Horaris

NOVES ACTIVITATS

Compartim algunes de les noves activitats del curs vinent: Tennis Taula, Taller de disseny de videojocs, Teatre amb la companyia AMB TEATRE, Taller de Cinema i Taller de Fotografia.

CONCILIACIÓ VIDA LABORAL-FAMILIAR

Recordem que per facilitar la vida laboral i familiar, l’Escola ofereix sense cap cost:

• Acolliment matinal de 7:45 a 8:50 Infantil, Primària, 1r i 2n d’ ESO.
  • Ludoteca tardes de 16:45 a 18:00 Infantil 1 a 2n de Primària.
  • Aula Oberta tardes de 17:00 a 18:00 3r, 4t, 5è i 6è de Primària.
  • Mediateca de 17:00 a 18:30 per ESO i Batxillerat.