Aquest any torna per Sant Jordi el COMPOSEM!, celebrant la tercera edició del concurs de composició de l'Escola Pia Balmes, en què participatotl'alumnat de Primària i Secundària Musical.

Durant el mes de març, des de la classe de llenguatge, treballem la creació d'una composició, amb diferents consignes adaptades al nivell de cada curs. De totes les composicions de la classe es triaran unes composicions finalistes, que seran enviades al Jurat del Composem

Però això no s'acaba aquí. Amb motiu dels 10 anys de la Primària Musical, aprofitarem la trobada amb tot l'alumnat i famílies per celebrar els 10 anys del projecte.

DIVENDRES 26 d'Abril a les 17h de la tarda, celebrarem la festa del Composem + la festa dels 10 anys i moltes més sorpreses.

Aquesta festa serà una trobada de tot l'alumnat i les famílies, on ja tenim varies sorpreses preparades, entre elles el repartiment dels premis.

Ens faria molta il·lusió compartir amb tots aquest moment! Reserveu-vos la data

Us hi esperem.