[vc_row][vc_column][vc_column_text]Des de l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) us adrecem aquest formulari amb l’objectiu de recollir les vostres dades per al DELEGAT/DA DE LA VOSTRA CLASSE. Aquestes dades serviran, per una banda, per poder continuar/crear el grup de classe i, per una altra, per confirmar o assignar un nou/nova delegat/da de classe.

RECOLLIDA DE DADES PER EL TEU DELEGAT I DELEGADA DE CLASSE

Aquestes dades serviran perquè el TEU DELEGAT/DA et pugui posar al dia de diferents temes de l’Escola, així com gestionar el xat de WhatsApp (si la classe en té). Us animem a presentar-vos i que a totes les classes hi hagi representants, ja que durant aquests anys l’experiència ha sigut molt positiva per als grups.

Al llarg del curs es faran tres reunions (una per trimestre: novembre, febrer i maig). La primera serà el dilluns 11 de novembre a les 19.00 h. A la primera reunió podeu venir per informar-vos sobre la funció de Delegat/da, resoldre dubtes i acabar-vos de decidir, estarem encantats d’atendre-us.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]