[vc_row][vc_column][cmo_single_image image="23933"][vc_empty_space][vc_column_text]Benvolgudes famílies,

Ja tenim el nou curs en marxa i des de l’Associació de Mares i Pares de l’Escola Pia Balmes us volem saludar a tots i presentar-nos a les noves famílies.

Els nostres objectius, segons l’Article 2 del nostre Estatut són  (vegeu document adjunt)

Tots aquests objectius es resumeixen en una sèrie de projectes que es reparteixen en diferents comissions, la gran majoria formada per una comissió mixta entre membres de l’AMPA i de l’Escola que es duen a terme amb l’aportació desinteressada de temps, coneixement i il·lusió dels membres d’aquesta comunitat educativa.

També és important que cada curs hi participin més persones per donar noves idees i veus que continuïn en aquesta tasca, la facin evolucionar a la vegada que la societat que ens envolta i actuï en sintonia.

Tal com us hem demanat en algunes reunions de pares, aquest curs tenim força baixes a la Junta de l’AMPA perquè els fills es fan grans, acaben els estudis i les famílies han de marxar. Per això us volem engrescar que formeu part de la Junta de l’AMPA per gaudir del bon ambient AMPA-Escola i col·laborar en el projecte on us sentiu més a gust.

REUNIÓ AMPA

El dimecres 3 d’octubre del 2018 a les 19.00 h farem la primera reunió de l’AMPA del curs on informarem sobre les diferents comissions de treball i resoldre els dubtes que tingueu sobre el funcionament de l’AMPA. Vols saber què fem? A quin projecte encaixaries?

Apunta’t i veuràs com funciona l’AMPA!

M’APUNTO A LA REUNIÓ DE L’AMPA

ASSEMBLEA AMPA

Us esperem a totes les famílies el dimecres 17 d’octubre de 2018 a les 19.00 h on celebrarem l’Assemblea de la Junta de l’AMPA i aquest dia explicarem totes les activitats que hem organitzat AMPA-Escola durant el curs 2017/2018 i després renovarem els càrrecs de la Junta de l’AMPA per al curs 2018/2019. Les mares i els pares que vulgueu formar part de la Junta de l’AMPA, aquest és el dia per a formalitzar-la, per tant, us adjuntem el full de convocatòria de l’Assemblea on hi ha la butlleta per inscriure-us i la butlleta per representar i delegar el vostre vot a un altre pare o mare per votar a l’Assemblea.

Apunta’t a la Junta de l’AMPA, t’esperem!

M’APUNTO A LA JUNTA DE L’AMPA

COMISSIÓ VOLUNTARIAT

Si només us podeu implicar puntualment a algun esdeveniment per fer de VOLUNTARI DE L’AMPA, aquest curs posem en marxa la Comissió de Voluntariat per tenir una base de dades de pares i mares que poden disposar el seu temps a la jornada de l’esdeveniment col·laborant amb l’equip de l’Ampa-Escola que l’organitza.
Us aniran informant amb antelació dels esdeveniments i ja informareu sobre la vostra disponibilitat quan s’hagi de celebrar. Engeguem aquesta comissió amb la mateixa il·lusió que les anteriors amb el propòsit que entre tots sigui un èxit. Amb el teu suport ho aconseguirem! Apunta’t com a VOLUNTARI AMPA, et necessitem!

M’APUNTO AL VOLUNTARIAT AMPA

Recordeu que teniu a la vostra disposició el correu de l’AMPA per resoldre qualsevol dubte  balmes.ampa@balmes.epiaedu.cat

I si voleu, podeu donar una ullada a la nostra pàgina web on hi ha una extensa informació del que fem. Ho podeu fer a través del següent enllaç:  WEB AMPA