[vc_row][vc_column][vc_column_text]Ens plau informar-vos que aquesta setmana hem tingut l'aprovació final per poder disposar de dos espais a la Plaça Gal·la Placídia per poder fer activitats lectives, esportives, culturals i de lleure a l'aire lliure i així disposar de més espai a l'Escola. Podrem disposar de 4 hores diàries per ús de l'alumnat de l'Escola.

Podrem sortir un o dos grups de convivència (30 o 60 persones màximes) i ocupar dos espais.
El Projecte AMPLIEM LES ESCOLES l'ha impulsat l'Ajuntament de Barcelona en la situació actual i volem agrair la bona disponibilitat del districte de Gràcia (a qui pertany Gal·la Placídia) per acollir la nostra petició.

Aviat les vostres filles i fills podran gaudir d'aquests nous espais educatius i anirem compartint les activitats que realitzarem.

Eduard Blasco
Responsable de Comunicació, Relacions i Qualitat[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_single_image image="34383"][/vc_column][/vc_row]