Salut i Benestar

ACOMPANYAMENT EN EL DOL

Us oferim aquest recurs de suport emocional amb Associació AVES, en cas d’haver perdut algun familiar proper.

A la seva webb trobareu tota la informació que necessiteu.

Us deixem també el seu telèfon: 93.217.11.50.

AGÈNCIA DE SALUT PÚBLICA DE BARCELONA

INFORMACIÓ COVID-19 (actualitzada)
CONSELLS SOBRE LA RELACIÓ ENTRE GERMANS I EL CONFINAMENT

ATENCIÓ A FAMÍLIES I ADOLESCENTS

Funcionament actual del Servei per Adolescents i Famílies (SAIF), format pels Punts Aquí T’escoltem i el Centre per Famílies amb Adolescents.

S’ha activat un nou telèfon, el 601 641 056, per tal de poder acollir demandes d’adolescents i famílies durant la situació de confinament, actiu de dilluns a divendres de 10-14 h i de 16-19 h.

PSICÒLEGS SENSE FRONTERES

Han iniciat una nova via d’atenció telemàtica per persones que estan patint, per diverses causes, arran d’aquesta situació.

Per fer ús d’aquest recurs cal que la persona enviï un correu explicant què l’hi passa i el seu telèfon a psicolegssensefronteres@yahoo.es i es derivarà a un/a psicòleg/a perquè l’atengui.

GIMNÀSTICA MENTAL

Us convidem a fer uns reptes mentals que ens ha compartit  TRENCACOCOS per fer gimnàstica mental amb família!

PER FER EXERCICI

Compartim classes de dansa gràcies a  “AMB CLASSE!”
Al nostre canal de YouTube hem penjat 3 coreografies de dansa per si us animeu a fer-les a casa, grans i petits!
Hi ha 3 nivells. Els 2 primers són més d’iniciació, i el tercer es complica una miqueta més, però amb temps i ganes…
Ah!, si passeu per allà, ens encantarà que ens deixeu algun comentari i ens expliqueu com us ha anat!
Som-hi, a ballar!

Cèsar Salomón ens explica diferents rutines d’exercicis al seu blog:

10 minuts de ioga

30 minuts de ioga

El gat

Isquiotibials

Quàdriceps

Respiració abdominal

Coll i espatlles

Per entrenaments mitjans o alts podeu seguir #cuarentenafitchallenge de Guillermo Rojo

#cuarentenafitchallenge

Carolina Nuñez (psicòloga) ens dona pautes per afrontar el confinament en família