Entorns escolars segurs i pacificats!

Des de l’AFA després de les més de 400 cartes que heu tornat signades (gràcies!) es comença a treballar amb accions per la millora de la salut de la nostra escola i el seu entorn. Per aquest motiu aquest DIVENDRES DIA 15, des de l’AFA ens sumem a l’acte convocat per més de 35 escoles de Barcelona en què es tallaran carrers per reclamar entorns escolars saludables. Tot i que s’havien previst activitats a fer, tenint en compte la situació actual i la necessitat de mantenir les distàncies de seguretat, en aquest cas únicament us animem, a mesura que els infants surtin de classe al final de la jornada lectiva, a sumar-vos a l’acte mantenint en la mesura del possible els grups bombolla i les mesures de seguretat (distància, mans i mascareta). Tenint en compte que més de 400 famílies s’han adherit al manifest que us vam fer arribar, creiem que és una bona manera de donar visibilitat a un element que afecta la salut dels i les alumnes i de reclamar actuacions que permetin escoles més saludables.

🕔  Divendres 15 entre 16.45 i 17.15 h (a la sortida de l’horari lectiu)
📍 Inicialment a tot l’espai de Travessera de Gràcia davant de l’escola.
‼️ Important mantenir les mesures de seguretat COVID (distància, mascareta, no ajuntar-se en grups…)