Ignite Your Passion – Acull un voluntari

La nostra escola participarà en el projecte Ignite Your Passion d’AIESEC.

Per dur-lo a terme, vindran 4 joves voluntaris de diferents països per treballar amb l’alumnat de 6è de Primària, Secundària i Batxillerat els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU per conscienciar sobre els problemes de la societat i el benestar del planeta. Entraran a les aules al voltant d’unes 10 o 12 hores setmanals i treballaran aquests objectius a través d’activitats dinàmiques i creant espais de reflexió entre el nostre alumnat, on l’idioma serà l’anglès.

Per aquest motiu, us oferim l’oportunitat de transformar la vostra casa en un espai multicultural, acollint un voluntari durant 3 o 6 setmanes a la vostra llar. Els voluntaris seran aquí entre l’1 febrer 2021 i el 14 març 2021.

Per què acollir voluntaris internacionals?

Una immersió cultural a casa teva

Els voluntaris són joves de diferents parts del món que podran compartir la seva cultura amb la vostra família i donar a conèixer un món nou per als petits de casa

Millora el nivell d’anglès a la vostra llar

Els voluntaris tindran un bon nivell d’anglès, de manera que compartir els sopars i els caps de setmana amb ells és una excel·lent oportunitat per millorar el nivell d’anglès de tota la família.

Col·labora en un projecte social

Acollint un voluntari permetreu que un jove tingui l’oportunitat de sortir de la seva zona de confort i viure una experiència de lideratge que contribuirà per al seu futur.

CONDICIONS:

1. Per participar com a família d’acollida, només cal proveir un llit durant 3 o 6 setmanes.
2. La família no està obligada a proveir àpats, tot i que és recomanable.
3. Si ho desitgeu, els voluntaris poden dedicar entre 1 i 2 hores per setmana a fer classes d’anglès a casa.

Si hi esteu interessats a acollir una persona voluntària, o teniu qualsevol dubte o consulta, podeu escriure un mail a anna.gargallo@balmes.epiaedu.cat