La nostra escola participarà en el projecte Ignite Your Passion d'AIESEC.

[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_single_image image="35185"][vc_empty_space][vc_column_text]

Per dur-lo a terme, vindran 4 joves voluntaris de diferents països per treballar amb l'alumnat de 6è de Primària, Secundària i Batxillerat els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'ONU per conscienciar sobre els problemes de la societat i el benestar del planeta. Entraran a les aules al voltant d'unes 10 o 12 hores setmanals i treballaran aquests objectius a través d'activitats dinàmiques i creant espais de reflexió entre el nostre alumnat, on l'idioma serà l'anglès.

[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_single_image image="35186"][vc_empty_space][vc_column_text]

Per aquest motiu, us oferim l'oportunitat de transformar la vostra casa en un espai multicultural, acollint un voluntari durant 3 o 6 setmanes a la vostra llar. Els voluntaris seran aquí entre l'1 febrer 2021 i el 14 març 2021.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]

Per què acollir voluntaris internacionals?

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/3"][cmo_single_image image="35189"][vc_column_text]

Una immersió cultural a casa teva

Els voluntaris són joves de diferents parts del món que podran compartir la seva cultura amb la vostra família i donar a conèixer un món nou per als petits de casa

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][cmo_single_image image="35188"][vc_column_text]

Millora el nivell d'anglès a la vostra llar

Els voluntaris tindran un bon nivell d'anglès, de manera que compartir els sopars i els caps de setmana amb ells és una excel·lent oportunitat per millorar el nivell d'anglès de tota la família.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][cmo_single_image image="35187"][vc_column_text]

Col·labora en un projecte social

Acollint un voluntari permetreu que un jove tingui l'oportunitat de sortir de la seva zona de confort i viure una experiència de lideratge que contribuirà per al seu futur.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="64px"][vc_column_text]

CONDICIONS:

1. Per participar com a família d'acollida, només cal proveir un llit durant 3 o 6 setmanes.
2. La família no està obligada a proveir àpats, tot i que és recomanable.
3. Si ho desitgeu, els voluntaris poden dedicar entre 1 i 2 hores per setmana a fer classes d'anglès a casa.

Si hi esteu interessats a acollir una persona voluntària, o teniu qualsevol dubte o consulta, podeu escriure un mail a anna.gargallo@balmes.epiaedu.cat