[vc_row][vc_column width="2/3"][vc_column_text]Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per comunicar-vos que, d'acord amb les instruccions donades pel Govern de la Generalitat de Catalunya, queda suspesa l’activitat a totes les escoles de Catalunya a partir d'avui 12 de març de 2020, i durant els 15 dies vinents.

Per fer front a aquesta situació d'excepcionalitat, hem previst mesures per atendre i acompanyar les vostres filles i fills durant aquests dies.

Trobareu al web de l'Escola l'accés a les tasques i feines perquè les vostres filles i fills puguin continuar les activitats d'aprenentatge i el contacte amb l'equip docent.

Seguim treballant i estem a la vostra disposició per atendre totes aquelles consultes que creieu oportunes.

Moltes gràcies per la vostra confiança i comprensió en aquestes circumstàncies.

Joan Vila,