[vc_row][vc_column][vc_column_text]La Fundació Joan Profitós, sota el patronatge de l’Escola Pia de Catalunya i la Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, atorgava l’any 2016 el premi Joan Profitós d’Assaig Pedagògic a Valentí Feixas pel treball ‘Ser persona. Vida, pensament i acció pedagògica de Pau López Castellote’. Un premi que quatre anys més tard ha fructificat en un llibre homònim, presentat via streaming el dimecres 4 de novembre al vespre.

Celebrem aquest reconeixement al pare de Pau López, professor de Secundària de l'escola[/vc_column_text][vc_empty_space height="64px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cmo_single_image image="35174"][/vc_column][/vc_row]