6a edició VESPRES DE RECERCA: orgullosos dels nostres alumnes
rsz_img_8168_resized

Ahir al vespre, vàrem gaudir de la 6a edició dels VESPRES DE RECERCA. Escola, AMPA, familiars, amics i col·laboradors, volem donar les gràcies a tots els participants per la vetllada que ens van regalar. Ens vàrem sentir orgullosos de veure la varietat de treballs, l’esforç que ha suposat i la generositat i il·lusió en fer la feina ben feta.

Per tots els que formem l’Escola és un orgull acompanyar les noies i nois dels 3 als 18 anys en actes com els Vespres de Recerca i poder gaudir dels fruits de la feina compartida d’alumnes, famílies i Escola.

Els premis van ser per:

1r premi per Lluc Busquets Soler
L’enigma del vol MH370. per què va desaparèixer i com s’hauria pogut evitar

2n premi per Irene Gasch Sendra
T’estimo lliure. Estereotips i rols sexistes

3r Premi per Artur Aymar Torné
Nanotecnologia per a tractar el càncer.

També volem agrair la col·laboració de HOME to HOME, l’AMPA de l’escola, l’Escola Pia de Catalunya i destacar la bona feina dels alumnes del PFI de cuina amb la preparació del sopar que varem compartir els assistents.

Veure programa