[vc_row][vc_column width="1/2"][vc_column_text]L'Escola dona suport a la campanya engegada per Núria Tomàs, antiga mestra de la nostra Escola, per a la difusió i recerca de les immunodeficiències primàries (IDP).

Els infants que pateixen immunodeficiències primàries (IDP) es coneixen com a nens i nenes bombolla, perquè han d’estar molt protegits de possibles infeccions i contagis.

Amb la iniciativa solidària Bufa la bombolla ajudes a fer difusió, recerca i investigació d’aquestes malalties i a millorar la qualitat de vida de molts nens i nenes.

Aquesta campanya #bufalabombolla la lidera Núria Tomàs, antiga mestra i companya de l'Escola Pia Balmes i la iniciativa neix amb la seva filla Martina que pateix una immunodeficiència primària. Volen donar a conèixer aquestes malalties i ajudar a fer que se segueixi investigant per poder curar tots els nens i les nenes amb IDP.