Butlletí Família i Escola
Departament d'Educació
Desembre 2018 #29

Els carrers s'omplen de llums
Quan arriba el Nadal és el moment de descansar i gaudir amb la família d'aquestes festes. No oblideu trobar espais per transmetre als fills valors com la solidaritat i el consum responsable.
Avaluació a l'ESO
Aquest curs ha canviat la normativa pel que fa a la manera d'avaluar a l'ESO. A partir d'ara serà per competències i les qualificacions seran qualitatives. Consulteu-ne les novetats.
shadow bottom
Eduqueu el vostre fill o filla perquè sigui respectuós amb els altres?
Amb aquesta enquesta podreu reflexionar sobre com transmeteu als fills el valor del respecte a un mateix, als altres i al món.
El joc
A través del joc els infants desenvolupen capacitats mentals, físiques i socioemocionals. Llegiu què podeu fer els pares i mares per potenciar estones de joc en família.
Realment ho necessito?
En una societat en què el consumisme és molt habitual, i amb les festes de Nadal tan a prop, és important pensar sobre la necessitat real de les coses que comprem.
shadow bottom
Què vol dir fer un bon acompanyament escolar a casa?
Per ajudar els fills a aconseguir un bons resultats a l'escola, és important implicar-se des de casa amb el centre i fer el seguiment del procés educatiu.
L'educació socioemocional
Ser capaços de reconèixer les pròpies emocions i les dels altres, saber-les expressar i gestionar-les de manera positiva, són aprenentatges bàsics per mantenir bones relacions socials.
Twitter Facebook Imprimeix
Alta | Baixa