Celebrem el Nadal a l’Escola
img_6315-medium-small

Durant aquests dies previs al Nadal, l’Escola respira ambient de festa i s’estan fent un munt d’activitats i actes perquè tota la comunitat educativa hi participi. Els mestres d’Infantil i Cicle Inicial de Primària ens han representat l’obra d’Els Pastorets i tots els nens i nenes s’ho han passat d’allò més bé.

Els alumnes de 5è de Primària ens han preparat un mannequin challenge versionant també l’obra d’Els Pastorets. Mireu quines caracteritzacions més divertides!

I com no, el tan esperat festival d’ESO i Batxillerat amb actuacions, imitacions, música… i la sorpresa final: el vídeo dels professors.

Els alumnes de 4t de Primària, com ja és tradició a l’escola, han fet una figura del pessebre en plastilina. Aquest any, a més de fer els tres Reis Mags, hem fet altres personatges com pastors, àngels, Maria… Hem gaudit molt fent-ho i ens han quedat molt bonics!

Les families de Cicle Inicial de Primària han pogut gaudir aquests dies de portes obertes per venir a veure cantar nadales a totes les classes.

A P5 els Mariners, els Taurons i els Volcans hem volgut preparar-nos per aquestes festes! Hem escrit postals a la família, hem fet un gran pessebre a la classe i hem preparat el calendari d’Advent, descomptant els dies amb molta emoció! També hem representat els Pastorets! I hem après un munt de nadales i un poema de Nadal preciós, que segur recitarem la nit de Nadal amb molta il·lusió.  Això sí! Abans de començar les vacances no podíem marxar sense cagar el nostre Tió! Hem picat i picat… i uns bons regals ens ha deixat!

Bon Nadal a tothom!