[vc_row][vc_column][vc_column_text]Divendres passat, els nens i nenes de P5 vam sortir d'excursió.

Va ser una excursió diferent perquè aquesta vegada anàvem amb ferrocarrils. Vam caminar des de l'escola fins a l'estació de Gràcia i allà vam agafar un tren fins a arribar a Baixador de Vallvidrera.
Vam aprendre que abans d'entrar a l'andana, hem de picar el tiquet, llegir les indicacions cap a on volem anar i esperar el tren adequat, i en sortir tornar a picar! Seguint tots els passos i anant tranquils al tren, vam arribar perfectament! Quina emoció!

Al sortir de l'estació ens vam trobar envoltats d'arbres i un gran parc on vam poder esmorzar i jugar una estona. Una vegada havíem agafat forces, vam començar a caminar xino-xano cap al pantà.

Vam travessar un petit bosquet i de cop ens vam trobar amb un pont des del qual podíem veure el pantà, els ànecs, altres aus com el bernat pescaire, i fins i tot tortugues!
Sense dubte, un lloc preciós i tranquil per passar un bon matí, observant la natura.

Vam rodejar el pantà i ens vam posar a jugar a una esplanada a la vora de l'aigua. Ens ho vam passar d'allò més bé, corrent, saltant, creant històries i passejant al voltant del pantà.

Per últim, vam tornar a fer una petita excursió per anar a un altre espai a dinar, un lloc que fos més fresc, ja que tocava molt el sol! Vam tenir la sort de viure un dia radiant!
Era l'hora, ja havíem dinat i jugat, i havíem de tornar a l'escola. A més, havíem d'estar a punt per tornar a agafar els ferrocarrils, no podíem fer tard!

A la tornada, vam repetir el procés i vam arribar a l'escola ben contents! Havia estat una excursió diferent i emocionant! Això d'agafar els ferrocarrils i poder gaudir de la muntanya i sentir que la tenim tan a prop va ser tota una experiència!

Us deixem unes quantes fotos perquè veieu com ho vam passar de bé! Esperem tornar-hi!