Inici del procés de preinscripció curs 2017-18
IMATGE ESTANDARD NOTICIA WEB NOVA

Benvolgudes famílies,

El procés de preinscripció del pròxim curs 2017-18 comença el dijous 23 de març fins al dimarts 4 d’abril (ambdós inclosos).

Ja teniu disponible el full de la sol·licitud de preinscripció del Consorci d’Educació de Barcelona. Podeu descarregar-lo a:

Trobareu més informació a: Consorci d’Educació de Barcelona – Preinscripció

A la nostra Escola, l’horari de secretaria per lliurar la documentació i/o resoldre qualsevol dubte serà del dijous 23 de març al dimarts 4 d’abril de 8.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 18.00 hores.

Què cal portar al Procés de Preinscripció?

• El full de la sol·licitud de Preinscripció que s’ha de lliurar a l’Escola que escolliu en primera opció.
  • Fotocòpies de:
    • DNI/NIE o PASSAPORT de pare/mare/o tutors de l’alumne.
    • DNI de l’alumne (obligatori a partir dels 14 anys).
    • Llibre de família.
    • Targeta Sanitària (CatSalut).
    • El codi del nostre centre és el 08011941.

Per qualsevol dubte o aclariment restem a la vostra disposició al 93 217 86 12, a l’atenció de Grego Fernández o Mariona Fígols i per correu electrònic: grego.fernandez@escolapia.cat i mariona.figols@escolapia.cat

També disposeu de tota la informació a http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_familia/informacio_general_matriculacio/preinscripcio

Cordialment,

Escola Pia Balmes