[vc_row][vc_column][cmo_image_carousel items="2" images="15665,15664,15663,15662,15661,15660,15659,15699,15700,15701,15702,15704"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]P3
A P3 és l'equip de mestres qui escull el nom de les aules, sempre pensant en una temàtica única per a tot el nivell, que ens permeti engrescar als més menuts i que sigui proper a ells. Inicien l'estiu sabent com es dirà la seva classe, permetent-nos que comencin a encendre's les ganes i les il·lusions, creant seguretat i bones expectatives pel gran i positiu canvi que ens espera. El nom ens permet sentir-nos part d'un equip, del nostre equip. Ens permet identificar-nos, preguntar-nos coses sobre la temàtica i fer-nos experts d'aquesta. A mesura que avança el curs, dissenyem col·lectivament una ambientació a les aules, aprenent i creant al mateix temps. Acabem el curs, i sense forçar-ho, aquest nom s'ha omplert de mil emocions, aprenentatges, experiències i records magnífics i únics de l'equip. Som els "Malabaristes", els "Mags" i els "Equilibristes".[/vc_column_text][vc_empty_space height="16px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/3"][cmo_single_image title="Malabaristes" image="15637"][/vc_column][vc_column width="1/3"][cmo_single_image image="15636"][/vc_column][vc_column width="1/3"][cmo_single_image image="15635"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

P4
ELS TAURONS:
El cert és que el primer dia que vam començar a buscar un nom per a la classe tots eren molt variats, no hi havia un nom que agradés a tothom d'entrada, però ja començaven a despuntar els taurons i les estrelles, el segon dia de les votacions ja hi havia dos grups clars entre taurons i estrelles i finalment van sortir els "Taurons". El fet de posar un nom a l'aula és una manera de cohesionar el grup i formar part d'ell. Quan els nens senten el seu nom de seguida fan una fila, de seguida busquen la mestra, de seguida es busquen entre ells... Deixen enrere el curs passat i són conscients que en comencen un de nou.
BARRUFETS:
Som els "Barrufets"!
Va ser molt divertit decidir el nom de la nostra classe. Entre tots/es ens vam posar d'acord en decidir el nom que més ens agradava. El primer dia vam fer un primer buidatge de noms; van sortir molts i molt diferents. Al principi ens resistíem una mica a canviar de nom. Trobàvem a faltar el nostre nom que ens identificava a P3: Avions! Però la senyoreta ens va explicar que ara havíem de canviar de nom perquè no podíem repetir. Llavors és quan alguns de la classe van decidir que ens podríem anomenar Barques, com la classe del costat de l'any passat de P3 però vam veure que tampoc podia ser, no ens podíem copiar, havíem de fer servir la imaginació i pensar una mica més. Les nostres cares i el nostre sentiment eren tristos al principi però de seguida ens vam animar i vam començar a dir noms: dofins, estrelles, "arco iris", balenes, trens, fins i tot església, jajaja! Al final vam decidir que esperaríem l'endemà i preguntaríem als nostres pares perquè ens ajudessin a triar-lo, així que al dia següent vam venir carregats de noves idees. Vam fer una llista molt llarga a la pissarra de noms i van tornar a sortir els mateixos del dia anterior i uns quants més: Tresors, mussols, ocells, contes, estrelles, cotxes, arc de Sant Martí, bicicletes... La primera votació va ser abans d'anar al pati i quan vam tornar vam decidir que triaríem el nom per poder identificar-nos. A la tornada va sortir un nom més, Barrufets! Aquest nom també havia d'estar a la llista, què "xuli"! sí, sí! estàvem molt emocionats. El nen que ho va dir es va posar molt content. Quan va començar la votació ens vam quedar amb 4 noms: Mussols, contes, estrelles i Barrufets però finalment ens vam quedar amb el nom dels Barrufets, els altres també ens agradaven però aquest nom va ser el guanyador per majoria i tots /es ens adaptem molt contents i ho celebrem ballant amb la cançó dels Barrufets. Jo sóc el Barrufet forçut!, jo la Barrrufeta!, el meu papa em diu que sóc el Barrufet "gruñón"! Cadascú anava escollint el seu Barrufet preferit mentre ballava molt content.

P5
Tots vam dir una idea i la vam votar democràticament. A P5 A van escollir "Esportistes" perquè tant les famílies com ells fan molt d'esport i, si en fas, de gran seràs molt fort i et divertiràs molt. A P5 B tenien més interès per noms relacionats amb els animals. Els cangurs i les tortugues marines van ser els dos finalistes, ja que són dos animals poc comuns entre nosaltres i els interessava aprendre més sobre aquests; i en aquest cas, van sortir les "Tortugues marines". A P5 C van sortir molts noms relacionats amb l'espai i "Estrelles" és el que va tenir més èxit, després de diverses votacions. Tenir nom de la classe uneix molt al grup, és una manera de vincular-se, de sentir-se identificat i que pertanys a un grup. Alhora, ens ajuda a motivar el 1r projecte de l'any, ja que duran el 1r trimestre aprenem un munt de coses sobre el tema escollit.