[vc_row][vc_column][vc_column_text]Els nens i nenes de 2n a Medi Natural estem fent el projecte del nostre cos. Aprofitant això, a educació física hem fet algunes sessions per treballar alguna cosa concreta del nostre cos.

El primer dia vam escoltar-nos el cor en repòs i després d’haver corregut. Vam notar que després anava molt de pressa i que també respiràvem més sovint. Abans d’acabar la classe vam fer estiraments i vam notar molt els músculs de les cames.

El segon dia vam fer classe amb els ulls tapats per descobrir que l’oïda no només serveix per escoltar sinó per saber d’on ve el so, si està lluny o a prop o per saber qui parla.

El tercer dia vam fer jocs amb un braç amagat sota la samarreta, fent veure que només en teníem un. Vam poder observar que correm millor i més de pressa amb els dos. També vam haver de demanar ajuda a companys per cordar-nos les sabates, ja que amb només una mà, no podíem. Ajudant-nos ho vam aconseguir i ens vam posar molt contents.

El quart dia vam treballar amb globus. Vam observar tot l’aire que ens cap als pulmons. Només amb una bufada miràvem com s’inflava el globus. Deixant anar l’aire a poc a poc de dins el globus, tibant-li el coll, vam fer veure que eren les cordes vocals. Aquestes només poden fer un so, les nostres més.

A la darrera sessió hem intentat descobrir la importància de les articulacions. Hem vist que les articulacions són necessàries per a realitzar millor diferents moviments com saltar, córrer, llençar una pilota...[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cmo_image_carousel items="2" images="11033,11034,11035,11036,11037,11038,11039,11040,11041,11043"][/vc_column][/vc_row]