[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Avui, 16 de març de 2017, s’ha celebrat la Prova Cangur, una competició de Matemàtiques que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, i en la que participen alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat, cadascun en la categoria corresponent.
La prova consta de 30 preguntes que s’han de contestar en 75 minuts. Els enunciats es presenten agrupats en tres nivells de dificultat (problemes de 3 punts, problemes de 4 punts i problemes de 5 punts). Per respondre aquestes preguntes, que són tipus test, no es permet l’ús de calculadores, ni de telèfons mòbils, ni de cap altre aparell electrònic.
Els 31 alumnes participants en aquesta edició, han rebut una preparació prèvia durant algunes hores d’esbarjo.
En acabar, hem pogut gaudir d’un esmorzar, coques i sucs, i hem tingut una estona molt agradable on hem aprofitat per comparar les respostes, per opinar sobre el desenvolupament de la prova i per posar un punt final més festiu a aquesta jornada matemàtica.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cmo_image_carousel items="2" images="11570,11571,11572,11573,11574"][/vc_column][/vc_row]