[vc_row][vc_column][vc_column_text]Els Taurons, els Mariners i els Volcans estem immersos en una autèntica aventura!

La setmana passada vam descobrir unes petjades al passadís de l’escola! Vam estar pensant tot el dia de quin animal podien ser i vam arribar a la conclusió que eren petjades de dinosaure! A més, a la tarda, ens vam reunir els tres grups i vam rebre una carta que ens va fer veure que no estàvem equivocats!

La carta l’havia escrit en Ramon Rex, un paleontòleg a qui li encanten els dinosaures i necessita la nostra ajuda. Ens va explicar que al museu on treballa ha desaparegut l’esquelet d’un dinosaure i, en assabentar-se que a l’escola hi havia petjades, va pensar que nosaltres podríem ajudar-lo a esbrinar el misteri.

Al cap de pocs dies, vam veure una nota que ens demanava que busquéssim pistes. Vam buscar per tot el passadís, les classes i fins i tot al lavabo! Eren trossets d’una altra carta d’en Ramon! Aquesta vegada deia que la gent avui dia no s’enrecorda gaire dels dinosaures i que l’hem d’ajudar a fer que la gent torni a estar interessada! Com ho podem fer això?

Cadascú de nosaltres anirà portant contes, llibres, fotografies, dibuixos i figures de dinosaures per poder tenir més informació. Per últim, hem estat rumiant i hem arribat a la conclusió que podem fer una notícia per a la televisió i les xarxes socials, una biblioteca, un museu, una conferència o fins i tot una pel·lícula per arribar a tota la gent possible!

Ja veieu que estem ben enfeinats! Així doncs, si teniu alguna idea i ens voleu ajudar, només cal que ho digueu! De moment, nosaltres continuarem resolent el misteri! [/vc_column_text][cmo_image_carousel items="2" images="10056,10057,10058,10059,10060,10061,10062,10063,10064,10065,10095,10096,10097,10098,10099,10100,10101,10102"][/vc_column][/vc_row]